עזרה מהעבר: גאבור הולמאי וסטפן שאלוי יעזרו להפועל ת"א למצוא זרים

שני שחקני העבר שהובאו לארץ על ידי קשטן, יעזרו למאמנם לשעבר במציאת שחקנים. הולמאי: "אעשה הכל לעזור להפועל להחזיר את האליפות". יעקב הלל יצא להונגריה לצפות במועמד ברזילאי

דרור קשטן, מאמן בני יהודה
דרור קשטן, מאמן בני יהודה | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

בזמן שהבעלים של הפועל תל אביב ממשיכים להתנגח אחד בשני והאוהדים לא מרוצים מהרכש הדל שעשתה סגנית האלופה עד עכשיו, המאמן דרור קשטן ממשיך לעבוד.

למעלה מעשור מאז שהביא לארץ את ההונגרים גאבור הולמאי וסטפן שאלוי, יעזרו השניים להפועל ולמאמנם לשעבר להביא שחקנים בכירים מהונגריה. הסקאוט יעקב הלל ייצא מחר להונגריה, שם יצפה בעיקר בקשר הברזילאי אריק פריירה המשחק בגאז מטאן מהליגה הרומנית הבכירה העורכת במדינה מחנה אימונים. על מועמדותו של פריירה להפועל פורסם לראשונה כאן באתר.

 

במקביל יצפה הלל במספר שחקנים הונגרים עליהם המליצו הולמאי ושאלוי. בתחילת השבוע ייערך משחק בין גאז מטאן לדברצן, ששיחקה לפני שנים אחדות בליגת האלופות וגם בו יהיה נוכח הלל.

"אני זוכר מקשטן רק דברים טובים ואעשה הכל כדי לעזור להפועל להביא שחקנים טובים שיחזירו לה את האליפות בעונה הבאה", אמר הולמאי לאתר ערוץ הספורט, "יש בהונגריה שחקנים שיתאימו בקלות לליגת העל. אם התקציב גבוה אז גם שחקנים מצוינים יגיעו. הפועל? האוהדים תמיד בלב שלי".

 

במקביל לשחקנים שיציעו הולמאי ושאלוי, ממשיכים בהפועל לקבל דיסקים עם קלטות ובהם ביצועים של זרים, אך רק כאלו המוכנים להגיע למבחנים לפני חתימה על חוזה, כפי שדורש קשטן.

 

עד כה צירפה הפועל את השוער הצ'ילאני אדוארדו לובוס, מחמוד עבאס ולירון דיאמנט. אתמול, בפגישה שערך עם אוהדים, הבטיח אלי טביב כי לקבוצה יגיעו בקרוב שני זרים יקרים.