אלישע לוי: "נצטרך לשחק חכם מול בוראץ, זה לא יהיה פשוט"

מאמן מכבי חיפה ערך לשחקניו אסיפה ראשונה לקראת המשחק מול אלופת בוסניה בעוד שבועיים במוקדמות ליגת האלופות: "זו קבוצה מצויינת". הערב לוי ושחקניו יפגשו את שחטאר דונייצק מאוקראינה. דוידוביץ' שוב יפתח בין הקורות

לוי באימון מכבי חיפה
לוי באימון מכבי חיפה | צילום: אתר ספורט 5

אתמול בשעת לילה מאוחרת כינס אלישע לוי את שחקניו לאסיפה ראשונה לקראת המשחק בעוד שבועיים במוקדמות ליגת האלופות מול בוראץ' באנייה הבוסנית. המאמן הראה להם קטעים נרחבים ממשחק הליגה האחרון בבוסניה. "זו קבוצה טובה מאוד, שמשחקת חזק ולוחצת כל הזמן", אמר אלישע לוי לשחקניו, "נצטרך לשחק חכם נגד בוראץ. זה לא הולך להיות סיפור פשוט בכלל".

הערב (רביעי) תקיים חיפה משחק אימון שני באוסטריה. הירוקים, שהפסידו 1:0 לראפיד בוקרשט במשחק הראשון, יפגשו את אלופת אוקראינה, שחטאר דונייצק, על שלל כוכביה הברזילאים. נראה כי אלישע לוי מתכנן להריץ הרכב קבוע ולא צפוי לעשות שינויים גדולים ב-11. בכל מקרה, גם הפעם כל השחקנים יקחו חלק בהתמודדות.

 

ניר דוידוביץ' צפוי להמשיך בין הקורות, כאשר שראנוב יעלה מהספסל. שלומי אזולאי, שלא התאמן אמש בגלל מחלה, אמור לשחק גם הוא. מוחמד גאדיר סובל מכאבים בשרירי הבטן בהם נותח ומתאמן לסירוגין.

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, וסגנו עוזי מור, הגיעו למחנה האימונים ובין היתר הם אמורים לדון עם הצוות המקצועי לגבי המשך מסע הרכש לקראת העונה הקרובה. כאשר העמדה הדחופה ביותר בה חיפה צריכה חיזוק היא ההתקפה. במועדון מחפשים חלוץ נוסף ועוקבים אחר התפתחויות בעניין בן שהר.

 

החלוץ, ששיחק בהפועל תל אביב בעונה שעברה, ממשיך לבדוק אופציות באירופה וכבר ברור כי אם לא ימצא קבוצה הוא ישחק במכבי חיפה. במידה ששהר לא יגיע לחיפה, במועדון ינסו לבדוק את האפשרות לצרף את עומר דמארי, חלוצה של מכבי פ"ת. בקבוצה עוקבים אחר ההתפתחויות בעניינו, שכן גם דמארי מנסה לאתר קבוצה בחו"ל. בתוך כך, בחיפה רצו להתחזק בבלם ישראלי אך מכיוון ששי מימון חזר לקבוצה הכוונה לגבי בלם אחר נפסקה.

 

ההרכב המשוער למשחק מול שחטאר: ניר דוידוביץ'; טאלב טוואטחה, יוריצה בוליאט, אנדריי פיליאבסקי; סיידו יא יא, יניב קטן, אייל גולסה, עידן ורד; וויאם עמאשה, ולדימיר דבאלישווילי (שלומי אזולאי).