הפועל תל אביב: רפעת טורק מונה לנציגו של מוני הראל

כדורגלן העבר של האדומים נכח באימון ושוחח עם דורון אוסידון , נציגו של אלי טביב: "הגעתי מאהבה ודאגה לאור המצב". טביב ישקיע כ-3.5 מיליון ש"ח במתחם האימונים של מחלקת הנוער

הראל ביציע
הראל ביציע | צילום: אתר ספורט 5

מוני הראל החליט למנות היום (שלישי) את כדורגלן העבר, ריפעת ג'ימי טורק, שישמש כנציגו האישי ויטפל עבורו בענייני הפועל תל אביב, כאשר הדגש הוא על השיחות עם דורון אוסידון, הנציג של אלי טביב. שחקן נבחרת ישראל בדימוס כבר נכנס לתפקיד ונכח באימון האדומים.

טורק שוחח עם השחקנים שנכחו במתחם חודורוב ובנוסף דיבר גם עם אוסידון על המשך דרכי הפעולה בנוגע לעניינם של הראל וטביב. "המועדון הזה יותר חשוב לי מהכל. הגעתי מאהבה ודאגה לאור המצב ואנסה לעשות את מה שצריך בשביל שימשיך להתנהל כמו בשנים האחרונות, ונוכל להעמיד קבוצה שתילחם על תארים".

 

אין זו הפעם הראשונה שטורק מגיע להפועל תל אביב מאז שתלה את הנעליים. ב-1991 הוא מונה למנהל הקבוצה, אך לא נשאר בתפקיד לאורך זמן. ב-1997 הוא ניסה את מזלו בקריירת האימון בהפועל טייבה, שעלתה לליגת העל בזמנו.

פרט להפועל תל אביב, טורק שיחק במהלך הקריירה גם בהפועל רמת גן והפועל ירושלים. בנבחרת ישראל רשם כדורגלן העבר 34 הופעות בינלאומיות.

 

טביב החליט: דשא סינטטי במתחם אימוני הנוער

 

לאחר שלמעלה מעשר שנים לא הוחלף הדשא במתחם אימוני הנוער של הפועל תל אביב, החליט אלי טביב להשקיע סכום של 3.5 מיליון ש"ח בשדרוג המגרשים. הפרויקט ייצא לדרך השבוע הבא.