ערן לוי סיכם לעונה אחת בהפועל חיפה

החלוץ השנוי במחלוקת חוזר לכרמל, אחרי שחילק את העונה שעברה בין אשקלון לב"ש. לוי יחתום על החוזה רק לאחר שייפגש עם המאמן ניצן שירזי

ערן לוי וחברים חוגגים ניצחון על אשדוד
ערן לוי וחברים חוגגים ניצחון על אשדוד | צילום: אורטל דהן, אתר ספורט 5

ערן לוי סיכם את תנאיו לעונה בהפועל חיפה עם אופציה לעונה נוספת. החלוץ, ששוחרר מהפועל באר שבע על ידי ניר קלינגר, יחתום רשמית על החוזה רק לאחר שייפגש עם המאמן ניצן שירזי. בימים הקרובים הוא צפוי להתחיל להתאמן עם הקבוצה (בשורותיה שיחק שלוש שנים) לקראת העונה שבפתח.

 

ערן לוי התחיל את העונה הקודמת בהפועל אשקלון, אך לאחר חילוקי דעות עם ההנהלה הוא עבר להפועל באר שבע. החלוץ פרח בתחילת הדרך אצל ניר קלינגר אך כפי שקרה לו לא פעם בעבר, גם שם בשלב מסוים לא היו מרוצים מהתנהלותו והחליטו לוותר על שירותיו.

התכניות של ניצן שירזי היה בתחילה להביא חלוץ קרואטי להפועל חיפה, אך אחרי שהדבר ירד מן הפרק החליטו במועדון ללכת על אופציית ערן לוי. החלוץ כאמור יחזור לקדנציה שנייה אצל האדומים מהכרמל. לוי היה אחד האחראים לעליה של הפועל חיפה לליגת העל בעונת 2008/2009.

 

בעניין אחר, שחקנים בהפועל חיפה התלוננו הבוקר על מצב הדשא במהלך אימון הפתיחה. "הדשא במצב קטסטרופלי. אי אפשר להתאמן ככה לאורך זמן. נמאס לנו כבר להתעסק בזה כל הזמן. חייבים למצוא לזה פתרון", אמר אחד השחקנים בקבוצה.