קובי דג'אני: "אני הכדורגלן החשוד באונס"

קשר מכבי נתניה חושף כי הוא השחקן שנעצר בחשד שאנס בחורה: "רוצה שידעו את הסיפור האמיתי". הקשר ששהה במעצר בית במשך כשבוע מאמין בחפותו: "מי שמכיר אותי יודע שלא אעשה דבר כזה בחיים"

קובי דג'אני ממכבי נתניה מתראיין על החשד לאונס
קובי דג'אני ממכבי נתניה מתראיין על החשד לאונס | צילום: אתר ספורט 5

"אני קובי דג'אני, השחקן שהחשוד באונס ובסימום הנערה. החלטתי שאני רוצה שכולם יידעו את הסיפור האמיתי ממני, ושלא יהיו השערות כאלה ואחרות. שזה לא יישאר בעילום שם. החלטתי שאני רוצה לצאת מזה לבד".

צו הפרסום הוסר, קובי דג'אני הוא הכדורגלן שנעצר ונחקר בחשד כי אנס צעירה בתל אביב, וכעת נלחם על שמו הטוב. שחקנה של מכבי נתניה, ששוחרר למעצר בית של חמישה ימים עוד באותו היום בו נעצר, ביקש לטהר את החשדות נגדו ובראיון בלעדי לערוץ הספורט אמר: "לא כפיתי את עצמי עליה, לא הפעלתי בשום שלב כוח, לא היה שום שלב שבו היא הראתה לי שהיא לא בעניין. הכל היה בסדר, ופתאום באים אליך שוטרים הביתה ואומרים לך שמישהי התלוננה עליך. בסך הכל עשינו בבית של חבר שלי ערב קריוקי, ערב רגיל ביותר. לא רק היא היתה שם, היו שם עוד בחורות".

 

החוקרים טענו שבמשקה שלה שמת סם אונס

"זאת השטות הכי גדולה ששמעתי בחיים. אני לא בנאדם שחסר לו משהו, לא בנאדם שבא מהרחוב. גדלתי על ערכים, יש לי שלוש אחיות בבית ולא הייתי רוצה שיעשו את זה לאחיות שלי. הכל היה בהסכמה, הכל זרם טוב, הכל נגמר. הלכתי הביתה והכל היה רגיל. אפילו לא עבר לי בראש שתהיה סיטואציה כזו שהיא תתלונן. אחרי ששחררו אותי למעצר הבית, שחזרתי כל מהלך בערב ההוא ואמרתי לעצמי 'קובי, אולי טעית', אבל באמת שלא".

אתה יושב בבית ואז דפיקה בדלת?

"הצצתי החוצה לראות מי מצלצל בפעמון. שאלו מי זה קובי, אמרתי שזה אני ושאני הולך להביא מפתח לשער כדי לפתוח להם. הבאתי את המפתח, ובזמן הזה הם כבר קפצו מעל הגדר. כנראה שהם חשבו שאני רוצה לברוח או משהו. הייתי מאוד ענייני, סיפרתי את כל האמת, והראיה הכי טובה היא ששחררו אותי עוד באותו יום הביתה. החוקרים כל כך בטוחים בגרסה שלי ובאמת שלי, שאפילו לא עשו לי עימות עם הבחורה".

 

"מי שמכיר אותי יודע שאין סיכוי שאני אעשה דבר כזה, גם לא אחד למיליון. לא חסר לי כלום, יש לי הכל בחיים. יש לי ילד, אני בנאדם רציני. עשיתי שינוי מקצה לקצה בשנה האחרונה. אנשים כל היום רק מפרגנים לי ורק דוחפים אותי, אז להרוס הכל בשביל דבר כזה מטומטם ולעשות מעשה כזה? יש הפתעות בחיים. ישבתי עם אמא שלי בבית ואמרתי לה 'אנחנו מתכננים תכניות וההוא למעלה צוחק עלינו".

 

סוכנו של דג'אני, עובד קראוס, הוסיף: "לא היה לי צל של ספק שהוא נקי, כי מי שמכיר אותו יודע שהוא לא בנאדם שיעשה דברים כאלה. יש אנשים שזה דפוס ההתנהגות שלהם, אבל לא במקרה של קובי".

 

עורך דין ניר רשף, אחד משני פרקליטיו של דג'אני: "מלכתילה לקובי לא היה מה להסתיר, אבל אני חושב שהוא החליט שהוא רוצה לשטוח קצת את אשר על ליבו ואת הנזק שנגרם לו. הוא החליט לוותר על איסור הפרסום שהתקבל בזמנו ושהוא ביקש אותו. היתה חרושת של שמועות שבסופו של יום פגעה בו. הוא רצה לחשוף את האמת שלו, האמת שגם לדעתי תתקבל על ידי משטרת ישראל. עד עצם היום הזה לא היה בכלל עימות בינו לבין המתלוננת".

 

"לקובי דג'אני לא היה מה להסתיר", הוסיף עורך דין גיא פרידמן, "הרצון בצו איסור הפרסום היה על מנת שהחקירה תתנהל בשקט. היום כבר אין צורך באיסור הפרסום. קובי בחר לספר את הסיפור שלו, והסיפור שלו גם התקבל במשטרה בלי שהוא הובא בפני שופט. הם האמינו לו והחליטו לשחרר אותו מיד בתחנה. כולם יודעים שהיה פה עשן בלי אש".