תומר סיני מאיים לתבוע את פרוספר אזגי

המנהל המקצועי של הפועל פ"ת יצא מחקירה נוספת בפרשת הכדור המרכזי: "לא דיברתי מעולם עם השחקן מאשקלון וגם הוא אישר זאת. כל הפרשה הזאת נוצרה מסיפורים"

תומר סיני, חשוד בפרשת "הכדור המרכזי"
תומר סיני, חשוד בפרשת "הכדור המרכזי" | צילום: מתוך "שער השבת"

תומר סיני וניצן שירזי יצאו מהחקירה במפלג ההונאה בנוגע לפרשת ה"כדור המרכזי". המנהל המקצועי של הפועל פ"ת זעם לאחר שתושאל והודיע כי הוא מתכנן להגיש תביעת ענק כנגד הבעלים של הפועל אשקלון, פרוספר אזגי בגין הוצאת לשון הרע.

כמה שעות אחרי שיצא ממשרדי מפלג ההונאה שלח סיני, באמצעות עורכי הדין שי אליאס ואלי כהן, מכתב לאזגי בו נאמר: "העובדות שצוטטו כי נאמרו מפיך אינן נכונות. פרסום זה מהווה לשון הרע ויש בו להשפיל ולבזות את מרשי בעיניי הבריות". הדרישה מאזגי היא להתנצל בפני סיני תוך 24 שעות ובנוסף, להעביר הצעה לסכום כסף שישמש כפיצוי.

 

"אי אפשר שכל הפרשה הזאת תהיה בגלל אדם אחד שמספר סיפורים", אמר תומר סיני עם צאתו מהחקירה. "עימתו אותי עם שחקן של אשקלון שמעולם לא ראיתי וגם הוא אמר שאף פעם לא דיברנו או התראינו".

פרוספר אזגי סיפר בשבוע שעבר כי לחלוץ איליה יבוריאן היה חוב לא קטן לתומר סיני. "יבוריאן הגיע אליי והודה בפניי שיש לו חוב של 30 אלף שקלים לבעלי הפועל פ"ת. אני רותח עליו אבל הוא היחיד שאני חושד בו". למרות שיבוריאן היה היחיד שאזגי לכאורה חשד בו, סרג' איילי זומן כזכור לחקירה יחד עם סוכנו בנוגע להטיית משחקים. יבוריאן הכחיש את ההאשמות של אזגי מכל וכל ("זה הכל בגלל ששכרתי עורך דין כי אשקלון חייבת לי משכורת").

 

אגב, גם שלומי מאלדיני (בעל חנות בגדים) זומן לחקירה לאחר שנטען כי הוא פנה יבוריאן וביקש ממנו לא להתאמץ במשחק מול פ"ת. גם מאלדיני הכחיש את כל החשדות: "אין לי כל קשר לפרשה הזו, אין לי מושג מה רצו ממני".