אדוארדו לובוס יחתום בהפועל ת"א "על תנאי"

השוער לא מעוניין להבחן והמאמן לא מעוניין להחתים ללא התרשמות? האדומים מצאו פתרון ביניים: חוזה "על תנאי". גורם: "נכון שצפינו בו בקלטות אך זו עמדה חשובה מאוד ואנחנו מאוד לא רוצים לעשות טעויות"

השוער החדש של הפועל תל אביב
השוער החדש של הפועל תל אביב | צילום: אימג' בנק / Getty Images

הפועל תל אביב צפויה להחתים היום (שני) סוף סוף שוער במקום וינסנט אניימה שעזב בתום העונה האחרונה. השוער הצ'יליאני, אדוארדו לובוס, שלא מוכן להתאמן ללא חוזה, יחתום בשעות הקרובות ויצטרף לאימונים. אולם זה לא סוף הסיפור. ההחלטה הסופית בעניינו תתקבל רק לאחר שהמאמן דרור קשטן יצפה בו במהלך האימונים.

 

בשל מקרי העבר, קשטן דורש לבחון שחקנים בעיניים לפני שיחליט. אם בסופו של דבר המאמן יקבע כי השוער לא ימשיך בקבוצה יעמדו בפני הפועל שתי אופציות. הראשונה, למצוא לו קבוצה אחרת ואילו השניה, לשלם לו פיצוי על ביטול ההסכם בין שני הצדדים.

"בסך הכל מדובר בשוער טוב ודרור קשטן כבר ראה אותו בקלטות", אמר גורם במועדון. "אך מן הראוי שדרור יצפה בו במציאות. אנחנו לא רוצים לטעות בעמדה כל כך חשובה, במיוחד אחרי שווינסנט אניימה עזב ולאור העובדה שלובוס לא מוכן להתאמן ללא חוזה, נאלץ להחתים אותו וקשטן הוא זה שיחליט לגביו. אם דרור לא ירצה אותו, אז הוא לא יהיה".

 

אדוארדו לובוס עצמו לא התאמן הבוקר והוא יעשה זאת רק בערב, אז הוא אמור להיות מוצג. ההערכה היא שבסופו של דבר השוער יוחתם. זאת בין השאר בשל העובדה שמאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, מתנגד לשחרר את השוער הניגרי דלה איינוגבה.