אוהדי הפועל תל אביב פרצו לאימון: "נמאס לנו מההתנהלות"

הלבאגן בשורות מחזיקת הגביע נמשך כאשר כ-20 אוהדים פרצו לאימון ודרשו בעלים אחד: "זו הקבוצה של הקהל". בשלישי ייערך דיון בבית המשפט שעשוי להביא לפיתרון

אוהדי הפועל על הדשא
אוהדי הפועל על הדשא | צילום: אתר ספורט 5

שנה לא שקטה עוברת על הפועל תל אביב, ומסתמן שגם בקיץ לא יהיה שקט לגורמים במועדון. כ-20 אוהדים אדומים פרצו הערב (ראשון) לאימון הקבוצה שנערך במתחם חודורוב, דרשו סדר בהנהלה החצויה וקראו לבעלים אחד: מוני הראל או אלי טביב.

הקהל, שברוב חלקי העונה נמנע מלהביע את דעתו, הפך להיות פעיל בשבועות האחרונים, ואחרי הפגנות שנערכו, החליטו הצופים להופיע גם במתחם חודורוב בשביל לגרום לזעזוע. "זו הקבוצה של הקהל. נמאס לנו מההתנהלות ואנחנו דורשים בעלים אחד", אמר אחד מהם. האוהדים לא הפריעו למהלך ההכנות והיו בצידי המגרש, שם הביעו את מחאתם.

 

כאמור, נושא בעלות סגנית האלופה חצה ממזמן את גבול הטעם הטוב ובשלישי הקרוב יתקיים דיון בבית המשפט במטרה להגיע לפיתרון. דיון הגישור שנערך בשבוע שעבר הסתיים אחרי פחות מחצי שעה, בעקבות עזיבתם של טביב ונציגו דורון אוסידון.

גזרה נוספת שאינה סגורה היא בעניין השוער אדוארדו לובוס, שנחת אתמול ולא נכח באימון בגלל עייפות. מחר תגיע נקודה קריטית מבחינת עתידו של השחקן, כאשר הוא צפוי להידרש לקיים אימון התרשמות אחרי שכבר סיכם את תנאיו. בהחלט ייתכן שהשחקן חושב שהגיע על מנת לסגור במועדון ולא ברור איך יגיב כאשר ישמע על רצון הצוות המקצועי להתרשם ממנו לפני כן.