פרשת 'הכדור המרכזי': ניצן שירזי ייחקר פעם נוספת

מאמן הפועל חיפה כבר שם את הפרשה מאחוריו, אך הוזמן שוב למשרדי מפלג ההונאה. שירזי טוען כי מעורבותו בפרשה מסתכמת בשיחת טלפון עם תומר סיני שפורשה על ידי החוקרים לא נכון

שירזי מתראיין בסיום משחק
שירזי מתראיין בסיום משחק | צילום: אתר ספורט 5

פרסום ראשון: ניצן שירזי הוזמן פעם נוספת לחקירה במסגרת פרשת "הכדור המרכזי". מאמן הפועל חיפה טוען בתוקף כי מעורבותו בעניין מתחילה ונגמרת בשיחת טלפון אחת עם תומר סיני שפורשה לא כהלכה על ידי אנשי המשטרה אבל הם כנראה חושבים אחרת.

שירזי יגיע למשרדי מפלג ההונאה ביבנה בפעם השלישית. "אנחנו רגילים להתעסק רק בספורט ועושים את זה לאורך כל הקריירה", אמר המאמן הבוקר לגל"צ, "מעולם לא הייתי מעורב, חשוד וקשור לעניינים כאלה. פתאום כרעם ביום בהיר אתה מוצא עצמך נחקר ומתושאל. שאלו אותי על השיחה עם תומר סיני, שיחה שנשמעה לחוקרים לא נקיה, אבל היו שם דברים שהוצאו מהקשרם. במהלך השיחה הצעתי לתומר לתת בונוס לשוער שלו וזה דבר שנהוג בכל מסגרת. מותר וחוקי לתת תמריץ לשחקנים ולצערי פירשו את זה בצורה לא נכונה. הצעתי לו טיפים מקצועיים, התערבנו מי יסיים לפני מי, דברים שעולים בשיחות רגילות".

 

"המשטרה שמעה בדיוק את זה, מילה במילה. לרגע לא חששתי מהאמת או שחשבתי להיעזר בעורך הדין. בחקירה הראשונה חשבתי שאני בא לחמש דקות והולך הביתה, אבל לצערי הדברים היו יותר מורכבים. זה לא היה עימות ב-ע' מבחינתי אלא ב-א'. אין לי שום דבר להסתיר. אני לא מעורב בשום דבר אסור".

"אני לא מבין גדול במשפטים", הוסיף שירזי, "אני לא יודע מה יש לחוקרים ומה אין. הם מדברים על הטיית משחקים והימורים לא חוקיים. אני הראשון שישמח שישמרו על טוהר המידות במשחק הכדורגל. צריכים לעשות עבודה רצינית בנושא. אורי שילה הגדיר במסע"ת שעשה את כל הדברים: בכל מקום שיש כסף, ספורט והימורים האנשים הלא טובים מסתובבים ורוצים להיות קשורים. אני הראשון שירצה שהמשטרה תהיה בשבתות בכל משחק נתון".