אלישע לוי: "אנחנו עושים מאמצים לצרף את בן שהר"

מכבי חיפה יצאה למחנה אימונים באוסטריה והמאמן אופטימי: "המצב טוב ממה שהיה שנה שעברה, אבל צריך זמן לחבר את השחקנים שהגיעו"

אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה
אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה | צילום: אתר ספורט 5

שבועיים וחצי לפני שהיא פותחת את המסע לעבר שלב הבתים בליגת האלופות, מכבי חיפה המריאה אחר הצהריים (ראשון) למחנה אימונים באוסטריה. האלופה איבדה בפגרה את תומר חמד, ליאור רפאלוב, אריק בנאדו, פיטר מסיללה וג'ון קולמה, אך במקומם הגיעו שחקנים חדשים ומוכשרים לא פחות. בויאן שראנוב (שוער סרבי), יוריצה בוליאט (בלם קרואטי), וויאם עמאשה ודלה ימפולסקי ינסו להצעיד את הירוקים לתואר נוסף, יחד כמובן עם השלד הקיים הכולל את יניב קטן, עידן ורד ואייל גולסה. אלישע לוי ושחקניו כאמור יפתחו את המסע האירופי ב-12 ביולי, כאשר יארחו את אלופת בוסניה, בוראץ באניה לוקה, במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב השני של מוקדמות הצ'מפיונס ליג.

רגע לפני ההמראה, המאמן אלישע לוי התייחס לעניין החיזוק: "אנחנו עושים מאמצים חזקים להחתים את בן שהר. בוזגלו? מאור שחקן מצוין שהיה אצלי בסכנין, אבל בחיפה אנחנו משתדלים להביא שחקנים איפה שצריך ולא ממהרים להביא שחקנים לעמדות תפוסות. אנחנו צריכים שחקנים בעמדות אחרות".

 

"עזבו אותנו שחקנים מאוד חשובים, אבל באו שחקנים מעולים ועכשיו צריך זמן לחבר אותם", המשיך אלישע. "אנחנו במצב קצת יותר טוב בזמן הזה מהשנה שעברה. כולם מוכנים וערים ועושים את המקסימום. הבסיס ממשיך איתנו, תמיד ניתן לסמוך על הבסיס שלנו ואחרי שנשלים את הקבוצה נהיה חזקים עוד יותר".

 

"אנחנו נשחק מול קבוצות טובות מאוד בטורניר באוסטריה ואנחנו נחזור ממנו קבוצה חזקה יותר", דיבר לוי על המחנה ועבר להתייחס ליריבה בצ'מפיונס: "יש לנו סקאוט שעוקב אחרי הקבוצה ונלמד אותם הכי טוב שאפשר. זו אלופת בוסניה והיא יריבה קשה לכל הדעות".

 

מאמן האלופה נשאל גם על פרשת "הכדור המרכזי": "אני שמח שבודקים את זה כדי שלא תרחף עננה שכזו מעל הכדורגל הישראלי".