במכבי חיפה נפרדים: "למסיללה יהיה בית חם לחזור אליו"

המגן השמאלי יושאל ללסטר האנגלית, אחרי שיחתום על חוזה חדש ומשודרג. סוכנו: "הם היו הכי רציניים לגביו". האלופה תקבל עבורו חצי מיליון יורו. היום: המראה למחנה האימונים

מכבי חיפה נגד הפועל ת"א
מכבי חיפה נגד הפועל ת"א | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

אחרי תומר חמד, ליאור רפאלוב, ג'ון קולמה ואריק בנאדו, הפך פיטר מסיללה לשחקן החמישי שעוזב את מכבי חיפה לקראת העונה הבאה. מסיללה, מגינה השמאלי הדרום אפריקאי של האלופה, יושאל ללסטר האנגלית המשחקת בצ'מפיונשיפ.

לסטר תחליט בסיום העונה הבאה האם ברצונה להמשיך את ההתקשרות עם מסיללה לטווח ארוך. לקבוצה תינתן במסגרת הסכם ההשאלה אופציה לרכוש את השחקן, ואם לא תעשה זאת הוא ישוב לקרית אליעזר לקדנציה שניה בקבוצה של אלישע לוי.

 

"לסטר הייתה הקבוצה הכי רצינית לאורך כל הדרך, ולמרות שהיא בליגה השניה מדובר במועדון גדול", סיפר מייק מקאב, סוכנו של מסיללה, לאתר ערוץ הספורט: "פיטר הסכים לעבור לשם לאחר שיחתום על חוזה חדש במכבי חיפה. במידה ולסטר לא ירצו לרכוש את מסיללה בתום העונה הבאה, יהיה לו בית חם ומועדון גדול לחזור אליו".

ההערכה היא שמכבי חיפה תקבל עבור השאלת מסיללה בחצי מיליון יורו. מסיללה אמור לחתום בחיפה לשנתיים, כשלאנגלים אופציה לרכוש אותו בסיום העונה הבאה. שכרו בחיפה ישודרג אולם לא ברור בשלב זה באיזה סכום.

 

מסיללה לא ימריא היום עם האלופה למחנה האימונים באוסטריה. בימים הקרובים ישלים מסיללה את סידוריו האישיים האחרונים לפני היציאה לאנגליה ויחתום על החוזה החדש.

 

חיפה אמורה לצרף מגן שמאלי נוסף שישחק לצד טאלב טוואטחה, כשבין השמות הזוכרו אלירן דנין, חיים מגרלשווילי, שמעון הרוש ורחמים צ'קול מאשדוד. בנוסף, חיפה רוצה לצרף חלוץ ישראלי לסגל, אלא אם יתפנה מקום לזר נוסף. בן שהר הוא האופציה הטובה ביותר מבחינת חיפה, אולם לקבוצה ברור שהחלוץ הצעיר, שהושאל אשתקד מאספניול להפועל תל אביב וחזר לקבוצה הספרדית, מעדיף בשלב זה לנסות ולמצוא קבוצה באירופה, ורק אם לא יצליח תהיה זו אפשרות מבחינתו. במקביל, עשויים לנחות מספר חלוצים זרים במחנה האימונים למבחנים.

 

ולדימיר דבלאשווילי נשאר בשלב זה בקבוצה. כרגע, מלבד קיריליה סובטוב הרוסית אין התעניינות בחלוץ הגיאורגי.