פרשת 'הכדור המרכזי': תומר סיני זומן לחקירה נוספת

לאחר ששוחרר למעצר בית ביום שישי, זומן סיני לחקירה בראשון. החוקרים: "יש עוד דברים שלא מיצינו ועוד לא פורסמו". ניצן שירזי: "אוכל אותי שאנשים מקשרים אותי לפרשה"

גל חצור, תומר סיני, דני לוי ואזיקים
גל חצור, תומר סיני, דני לוי ואזיקים | צילום: אתר ספורט 5

כל נחקרי ועצורי פרשת הכדור המרכזי בילו את סוף השבוע בביתם אבל החקירה עוד רחוקה מסיומה. חוקרי מפלג ההונאה ויחידת 443 זימנו את תומר סיני לבוקר יום ראשון אחרי שכבר שוחרר למעצר בית ביום שישי. למרות שבמהלך סוף השבוע לא נכנס מידע חדש, גורם הבקיא בחקירה אמר: "עדיין לא מיצינו את החקירה. אנחנו לא מפרסמים אבל יש עוד דברים לשבת עליהם".

במהלך ראשון צפויים להגיע אנשים נוספים לחקירה במשרדי המפלג ביבנה. מאמן הפועל חיפה, ניצן שירזי, שנחקר במסגרת הפרשה, דיבר על השבוע האחרון בראיון לחדשות ערוץ 2. "אם ישאלו ברחוב מיליון הדיוטות שלא מבינים בכדורגל אז התחושה שלהם תהיה שהייתי מעורב בכך וזה אוכל אותי", אמר שירזי, "פתאום מצאתי את עצמי נקשר לאירועים שלא קשורים בי".

 

על אותה שיחה בינו לבין תומר סיני שבגינה נחקר אמר: "יש בשיחה הזו טיפים שהוא מבקש ממני ברמה המקצועית, כי זה דבר שקורה אצלנו כל הזמן. בגלל הזה המשטרה חושבת שאני מעורב. בסך הכל אמרתי לתומר סיני שייתן תמריץ לשוער שלו אוסטין אג'ידה כי הוא שחקן מרכזי".

"זה דבר שעושים במועדונים בארץ ובעולם כדי לדרבן שחקנים. אין לזה שום קשר לקניה או מכירה של משחק. אמרתי שצריך לתת לו בונוס, פירשו את זה לא נכון וחבל לי מאוד".