ימפולסקי: "כיף להיות במכבי חיפה". עמאשה: "תהיה חוויה מרגשת"

כ-500 אוהדים הגיעו לפתיחת ההכנות של האלופה, פרצו למגרש והתפנו כעבור כשעה כדי לאפשר לשוערים להתאמן. בנוסף, הקהל שרף צעיף של הפועל ת"א

אוהדי מכבי חיפה פורצים למגרש האימונים
אוהדי מכבי חיפה פורצים למגרש האימונים | צילום: אבישי אקהויז, אתר ספורט 5

מכבי חיפה פתחה היום (חמישי) את עונת 2011/12 בצורה לא שגרתית. 500 אוהדי האלופה הגיעו למתחם האימון, פרצו לדשא, פוצצו רימון הלם, שרפו צעיף של הפועל תל אביב ודגלים של הפועל חיפה ומכבי ת"א. זה ממש לא הפריע לשחקני הרכש החדשים להתרשם מהמפגן ולקבל טעם של עוד לקראת השנה הקרובה בירוק.

 

השחקנים לא הספיקו להיכנס למגרש וצפו מהצד בהמון חוגג, לפני שירדו לחדר ההלבשה. כעבור שעה הם עלו להכנות הבכורה, כאשר השוערים נכנסו למתחם, בעוד שיתר הסגל ערך אימון ריצה. דלה ימפולסקי אמר לאתר ערוץ הספורט: "אני מרוצה מאוד מקבלת הפנים של הקהל. כיף להיות במכבי חיפה ואני רק מקווה שזה ימשיך ככה".

שחקן רכש נוסף שקיבל רושם טוב מהאוהדים והמועדון היה וויאם עמאשה: "פשוט נהדר לראות את הסגל והאוהדים. אין לי ספק שתהיה לי חוויה מרגשת מאוד במכבי חיפה".

 

נכון, תומר חמד וליאור רפאלוב עזבו והחמיצו את המחווה שעשו האוהדים, אבל פרט לימפולסקי ועמאשה, גם הבלם הקרואטי יוריצה בוליאט שהגיע והשוער הסרבי בויאן שראנוב ערכו היכרות ראשונית עם אוהדי האלופה. פרט ליניב קטן החולה, כל השחקנים הגיעו לאימון הבכורה של האלופה, שתארח ב-13 ביולי את בוראץ במסגרת מוקדמות ליגת האלופות.