רפאלוב: "אני עדיין לא מעכל. חושב שעשיתי החלטה טובה"

יממה לאחר שמכבי חיפה מכרה אותו, קשרה החדש של קלאב ברוז' עוד מנסה להבין לאן הוא מגיע: "דיברתי עם המאמן. הוא סיפר לי שהכוכב שלהם שעזב שיחק באותה עמדה. ללואיס פרננדס יש חלק גדול במה שקרה איתי בעונה הזו"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | צילום: אתר ספורט 5

רגע לפני שהוא עולה על מטוס וממריא לברוז' כדי להיבדק ולחתום, ליאור רפאלוב מתחיל לאט לאט לעכל את עסקת הבזק שעתידה להעבירו לליגה הבלגית, או ליתר דיו לקאלב ברוז'. קשרה של מכבי חיפה שמע מאז סיום העונה מסרים תקיפים למדי מכיוון יעקב שחר בנוגע לשחרורו אך בסופו של דבר, כאשר הגיעה ההצעה הגבוהה, הבוס נתן את ברכת הדרך.

 

"הייתי פסימי לפני שזה יצא לפועל", אמר רפאלוב, "ההצעה הראשונה שלהם עמדה על 1.5 מיליון יורו ופתאום הם שמו עוד מיליון. הייתי קצת בלבטים איפה לשחק בעונה הבאה וזה נתן לי הפוש שהם רוצים אותי. הכול קרה כל כך מהר, אני עדיין לא מעכל. יצא לי כבר לדבר עם המאמן שראה אותי במספר משחקים. הכוכב שלהם נמכר לדורטמונד ב-8 מיליון יורו והמאמן אמר לי שאני בעמדה שלו".

"היה חשוב לי לעבור למקום בו המאמן ירצה אותי. אם מכבי חיפה הייתה מבטיחה את העלייה לשלב הבתים, הייתי חושב על זה המון אבל כיוון שחיפה לא הבטיחה את העלייה לבתים, לא רציתי לקחת יותר מדי סיכונים. אני בן 25, זה גיל מתאים לצאת לאירופה ולכן אני חושב שעשיתי החלטה טובה. דיברתי כבר עם ברדה על המעבר והוא נתן לי המון טיפים מה לעשות. אני מקווה לפגוש אותו כבר במגרש".

 

הקשר נתן קרדיט למאמן הלאומי, לואיס פרננדס: "הוא תרם לי המון השנה והרבה בזכותו ובזכות אלישע התקדמתי. הוא לקח אותי, שם אותי בפרונט ואני חושב שיש לו חלק במה שקורה איתי. אני מקווה שתהיה לזה המשכיות בברוז' ובנבחרת".