תומר סיני וגל חצור נעצרו בחשד להטיית משחקים ושוחד

התפתחות דרמטית בפרשת הפועל פ"ת. השניים, כמו גם דני לוי, נחקרו במשך מרבית היום במקביל ובנפרד. בסיום נשלח האחרון למעצר בית. בין הסעיפים: קשירת קשר וסחיטה באיומים

גל חצור, תומר סיני, דני לוי ואזיקים
גל חצור, תומר סיני, דני לוי ואזיקים | צילום: אתר ספורט 5

אחד מבעלי הפועל פתח תקוה, תומר סיני, נעצר היום (שני) על ידי מפלג ההונאה של משטרת ישראל במסגרת הפרשה. כמה שעות לאחר מכן נעצר גם הבעלים השני, גל חצור. השניים, כמו גם דני לוי, נחקרו במשך מרבית שעות היום ובסופו של דבר לוי שוחרר למעצר בית ואילו השניים האחרים לא.

 

סעיפי האישום רבים ומגוונים אולם השורה התחתונה היא חמורה במיוחד: חשד לכאורה להטיית תוצאות, הגשת חוזים כפולים ואפילו שוחד. סיני תושאל במשך לא פחות מתשע שעות על ידי אנשי המפלג ביבנה ובסופו של יום הוחלט לעצור אותו בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע, קבלת דבר במרמה, סחיטה באיומים ועבירות נוספות. חצור גם הואשם בסחיטה באיומים.

השניים יובאו בפני שופט בית משפט השלום בראשל"צ והמשטרה תבקש להאריך את מעצרם עד להשלמת החקירה על מנת למנוע שיבוש. סיני גייס את אחד מעורכי הדין הפליליים המוערכים, אלי כהן, שיתנגד לבקשה וידרוש לשחררו לאלתר. חצור שנחקר במשך מעל ל-11 שעות מיוצג על ידי עורכי הדין אבי חימי ואבי וכניש. לעומתם, דני לוי נשלח למעצר בית עד יום שישי לפחות

 

בפני סיני והאחרים הוצגו ראיות לכאורה להגשת חוזים כפולים וכמו כן להימורים בלתי חוקיים על משחקי הקבוצה כולל משחקי אימון שנערכו באילת. החוקרים בודקים גם חשד שמקורבי סיני הפעילו אתר הימורים. "מאז פרוץ הפרשה אספנו עוד חומר מודיעיני שמצביע על בעיות כאלה ואחרות", אמר גורם המעורב בחקירה.