יו"ר קייזרסלאוטרן: "אופטימי לגבי העברת שכטר"

למרות הצהרותיו של אלי טביב כי לא ישחרר את החלוץ, סטפן קונץ עדיין מאמין במו"מ: "ההתקדמות איטית, אבל אנחנו מאוד רוצים לראות את איתי אצלנו"

סטפן קונץ, יושב ראש קייזרסלאוטרן
סטפן קונץ, יושב ראש קייזרסלאוטרן | צילום: Getty Images / אימג'בנק

איתי שכטר, חלוץ הפועל תל אביב, צפוי לצאת היום לפתיחת אימוניה של קייזרסלאוטרן הגרמנית במדיה כבר סיכם את תנאיו. המשא ומתן בין לאוטרן להפועל על מחירו של שכטר נמשך ומעכב את סיום העיסקה, אך החלוץ זומן כאורח לאימון הפתיחה.

כזכור, ביום חמישי בערב הודיע אלי טביב, בעלי הפועל תל אביב שניהל לאורך השבוע האחרון שיחות עם רונן קצב, סוכנו של השחקן, כי "שכטר נשאר בהפועל בעונה הקרובה". טביב אמר עוד: "איתי בורג חשוב במועדון ואנחנו יודעים עד כמה הפועל חשובה לו. הפועל שילמה עליו הרבה כסף וקיבלה ממנו עונה נפלאה אחת. אנחנו לא מסתנוורים מסכום ההעברה הגבוה שהוצע עליו משום שבכוונתנו להעמיד קבוצה שתיאבק על כל התארים".

 

בקבוצה הגרמנית ימשיכו בימים הקרובים לנסות ולהשלים את העברת שכטר למרות דברי טביב. "אנחנו מאוד מעוניינים באיתי, אנחנו עדיין רוצים מאוד לראות אותו אצלנו בקבוצה", אמר יושב ראש הקבוצה, סטפן קונץ לתקשורת בגרמניה, "אנחנו עדיין במשא ומתן עליו מול קבוצתו, וההתקדמות איטית. אני עדיין אופטימי שנמצא פיתרון, אבל עלינו להיות זהירים".

לאוטרן מנסה בימים האחרונים להחתים חלוץ נוסף, אריסטיד באנסה המשחק באל אהלי וחתום בקבוצה בקבוצה מדובאי עד 2014, לאחר שזה הביע רצונו לשוב לבונדסליגה.