אלי טביב: "איתי שכטר נשאר בהפועל תל אביב"

הבעלים של מחזיקת הגביע לא מתכוון לשחרר את החלוץ לקייזרסלאוטרן: "ייצא בעתיד לקבוצה גדולה יותר". שכטר זועם ומתכוון לצאת לגרמניה בראשון

שכטר יושב פצוע במשחק מול עכו
שכטר יושב פצוע במשחק מול עכו | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

"איתי שכטר נשאר בהפועל תל אביב בעונה הקרובה", כך הודיע הערב (חמישי) רשמית בעלי האדומים, אלי טביב, בהתייחסו לחלוץ שכבר סיכם את תנאיו לפני מספר שבועות בקייזרסלאוטרן הגרמנית. "איתי בורג חשוב במועדון ואנחנו יודעים כמה הפועל חשובה לו. הפועל שילמה עבורו הרבה כסף וקיבלה ממנו עונה נפלאה אחת, אך בל נשכח שאת רוב העונה שעברה הוא ישב בחוץ. אנחנו בטוחים שזמנו לצאת לחו"ל יגיע ובטוחים שזה יהיה לקבוצה גדולה יותר".

"אנחנו לא מסתנוורים מסכום ההעברה הגבוה שהוצע על השחקן וזאת משום שבכוונתנו להעמיד קבוצה שתיאבק על כל התארים", הוסיף טביב. "אנחנו עובדים במרץ להשלים את רשימת הרכש אותה ביקש דרור קשטן ובטוחים כי להפועל תהיה קבוצה אטרקטיבית". בעקבות הדברים של טביב, המתיחות בינו לבין מוני הראל שוב בשחקים. הראל דורש לשחרר את שכטר בטענה כי לא ניתן להשאיר שחקן בכוח.

 

הבלאגן שחוגג בחודשים האחרונים בהפועל תל אביב הגיע כבר להרבה שחקנים במועדון, והאחרון שביניהם הוא שי אבוטבול. הקשר הוותיק טרם זכה לשדרוג בשכרו, כפי שלטענתו הובטח לו בעבר מאנשי ההנהלה, ובעקבות כך הוא שוקל להחרים את אימון הפתיחה של הקבוצה ביום שלישי הבא.

נציגו של מוני הראל, קובי סידי, התייחס הערב (חמישי) לנושא אבוטבול ואמר לאתר ערוץ הספורט: "שי אבוטבול הוא סמל בהפועל תל אביב ומגיע לו לקבל שדרוג. במו אזניי שמעתי את גבי קצרה בזמנו מבטיח לו העלאה ואין סיבה בעולם שהפועל תל אביב לא תעמוד בהבטחות".

 

בימים הקרובים ישוחחו במועדון עם אבוטבול וינסו לשכנעו לא להחרים את האימונים. הקשר כאמור זועם על שלא עמדו בסיכום איתו ולמרות הבטחות חוזרות ונשנות טרם ישבו איתו על חוזה משודרג.

 

בינתיים, בהפועל ממשיכים בחיפושים אחרי שחקני רכש לקראת העונה הבאה, כאשר השם החם כרגע הוא של חן עזרא ממכבי נתניה, שעל המגעים עימו פורסם לראשונה באתר ערוץ הספורט. "חן עזרא הוא תחליף ראוי לגילי ורמוט, ואנחנו מאוד רוצים שחקן כזה", אמר בכיר בהפועל תל אביב.