מכבי חיפה: "לובנו המחלוקות, דוידוביץ' התנצל בפני המועדון"

מכבי חיפה פרסמה הודעה שטוענת כי השוער "ליבן את ענייניו" עם יניב קטן אחרי שיחה בנוכחות אלישע לוי, אך לא נכתב האם הקפטן זכה להתנצלות אישית. אנשי ריינג'רס: "אנחנו קרובים להחתמת תומר חמד"

שוער מכבי חיפה
שוער מכבי חיפה | צילום: אתר ספורט 5

פרשת יניב קטן וניר דוידוביץ' מאחורינו, או לפחות כך טוענים במכבי חיפה. כשבועיים לאחר שהשוער ביקר בצורה חריפה מאין כמותה את החלוץ בראיון, אנשי חיפה הוציאו את ההודעה הבאה: "בשיחה שהתקיימה לפני האימון ביוזמת יניב קטן ובנוכחות המאמן אלישע לוי לובנו המחלוקות בין יניב קטן לניר דוידוביץ' שמביע את התנצלותו בפניי המועדון". בהודעה לא נאמר שהשוער התנצל בפני הקפטן ישירות. מוקדם יותר יצאה הודעה אחרת בה נכתב: "בנוגע לפרסומים השונים על מעמדו של דוידוביץ' בקבוצה, מבקש הבעלים יעקב שחר להבהיר חד משמעית כי ניר הוא שחקן הקבוצה, יש לו חוזה ואין כל כוונה לשחררו".

בינתיים, עיקר העיסוק בכרמל הוא במעמדו של תומר חמד. בפגישה שנערכה אמש בסקוטלנד בין ראשי האלופה למקס מלצר, נציגו האנגלי של החלוץ, הוגשה הצעה רשמית שתועבר לחלוץ מכבי חיפה שיחליט על עתידו.

 

מדובר בחוזה לשלוש עונות במסגרתו עשוי חמד להשתכר כ-8000 ליש"ט בשבוע. לפי ההערכה של אנשי ריינג'רס, חמד יחליט סופית האם לחתום בקבוצה בתוך 48 שעות, ומטרתם היא להשיג את חתימתו על החוזה עד לסוף השבוע. "אנחנו מאוד קרובים", אמר מנג'ר הקבוצה ושחקן העבר אלי מקוויסט, "הבעלים החדש של המועדון נכח בפגישה ומוכן לקחת את הדברים קדימה".

מלבד הבעלים נכחו מטעם ריינג'רס בפגישה גם המאמן מקוויסט וחבר ההנהלה קרייג ווייט, שקודם לכן נועדו וסימנו לעצמם את צירוף החלוץ הישראלי בן ה-24 כעדיפות עליונה. לחמד הצעות נוספות מקבוצות בבלגיה, איטליה וספרד, כאשר גם סלטיק, קבוצתו של בירם כיאל, הביעה בו עניין.

 

מייק מקאב, סוכנו של פיטר מסיללה, טוען כי המגן הדרום אפריקאי יעזוב בשבוע הבא את חיפה. "אין לי ספק שהוא יעבור מישראל, ולדעתי פיטר ישחק באנגליה, ספרד או הולנד", אמר מקאב, "יש התעניינות רצינית מאוד בפיטר, ואנחנו מקווים להשלים עיסקה בשבוע הבא".

 

בעקבות הסירוב של איזי שרצקי לשחרר את וויאם עמאשה למכבי חיפה, ראשי האלופה החלו בשיחות עם עמוס לוזון, נשיא מכבי פ"ת, בנוגע לאפשרות העברת עומר דמארי. בשיחות האחרונות בין הצדדים חלה התקדמות אולם בשלב זה עדיין לא נערכה פגישה בין השחקן לירוקים. במקביל בחיפה ממשיכים לפזול לכיוונו של בן סהר, שסיים עונת השאלה מאספניול להפועל תל אביב.