שחר ודוידוביץ' נפגשו, עדיין לא ברור אם השוער יתנצל

נשיא מכבי חיפה שוחח עם השוער לגבי התבטאויותיו הבעייתיות נגד הקפטן יניב קטן, בימים הקרובים השניים יוציאו הודעה משותפת. תומר חמד קיבל הצעה לחוזה משודרג אך יחליט רק מחר אם להישאר או לעבור לריינג'רס

שוער מכבי חיפה
שוער מכבי חיפה | צילום: אתר ספורט 5

ניר דוידוביץ' נפגש אתמול בלילה (שני) עם נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, בכדי לדון בהתבטאויות שלו נגד המועדון ונגד יניב קטן בפרט. השיחה הוגדרה כטובה על ידי שני הצדדים, שאמורים להוציא בימים הקרובים הודעה משותפת לגבי האירוע, אך עדיין לא ברור אם השחקן מתכוון להתנצל על דבריו.

כזכור, דוידוביץ' תקף במילים חריפות את קטן על כך שהאחרון לקח עימו לטקס הנפת צלחת האליפות את אריק בנאדו. עם זאת, מסתמן שהשוער ימשיך בשורות הירוקים ויילחם על מקומו בהרכב עם השוער הסרבי בויאן שראנוב שסיכם את תנאיו ואמור בשבוע הבא לנחות בארץ לבדיקות רפואיות.

 

תומר חמד אמור לקבל עד מחר החלטה אם הוא נשאר במכבי חיפה או  מקבל את הצעת גלאזגו ריינג'רס ועובר לסקוטלנד. גם החלוץ נפגש אתמול עם שחר וקיבל הצעה לחוזה משודרג וארוך טווח בכדי שיישאר במועדון. בחיפה התקשו לקבוע באיזו אופציה יבחר השחקן, ונראה שהסיכויים שווים לכל צד.

יש שוער בשער
כאמור, אמש סיכמו הירוקים עם קבוצת OFK בלגראד את תנאי העברתו של שראנוב הסרבי ואם יעבור את הבדיקות הרפואיות הוא יצטרף לירוקים ויחתום על חוזה לטווח ארוך. גם בולייאט הקרואטי של היידוק ספליט קרוב לסכם את תנאיו בכרמל וההערכה היא שעד סוף השבוע העיסקה עשויה להיחתם. השאיפה היא שהשחקן יגיע לישראל עוד לפני היציאה למחנה האימונים של הירוקים באוסטריה.

 

שראנוב בן ה-23 נחשב לאחד השוערים המבטיחים בכדורגל הסרבי ולאחרונה היה מבוקש בסגנית האלופה, הכוכב האדום. הוא החל את הקריירה שלו ב-OFK בלגראד ב-2004 ומאז הספיק להיות מושאל למאצ'בה שאבץ ולפ.ק בז'אניה.

 

בתחילת החודש זכה להופעת בכורה בנבחרת הלאומית בהפסד לדרום קוריאה (2:1). שראנוב (1.88 מ') הופיע 27 פעמים אשתקד במדי OFK בלגראד, כשבמהלכם ספג 26 שערים וסיים עם קבוצתו במקום השביעי. כמו כן רשם 7 במדי הנבחרת הצעירה של סרביה.