השוער הסרבי בויאן שראנוב סיכם במכבי חיפה

שוערה בן ה-23 של OFK בלגרד, הנמנה גם על סגל נבחרת סרביה, יגיע לארץ ואם יעבור את הבדיקות הרפואיות, יחתום לחוזה ארוך טווח. גם הבלם הקרואטי, יוריצה בולייאט קרוב לסיכום

לוי באימון מכבי חיפה
לוי באימון מכבי חיפה | צילום: אתר ספורט 5

במכבי חיפה התחילו לעבוד, רשמית. האלופה הישראלית קרובה לצרף שני שחקנים מזרח אירופים: השוער בויאן שראנוב והבלם יוריצה בולייאט. הירוקים סיכמו עם קבוצת OFK בלגראד את תנאי העברתו של שראנוב הסרבי ואם יעבור את הבדיקות הרפואיות הוא יצטרף לירוקים ויחתום על חוזה לטווח ארוך. גם בולייאט הקרואטי של היידוק ספליט סיכם תנאיו בכרמל וההערכה היא שעד סוף השבוע העיסקה עשויה להיחתם. השאיפה היא שהשחקן יגיע לישראל עוד לפני היציאה למחנה האימונים של הירוקים באוסטריה.

שראנוב בן ה-23 נחשב לאחד השוערים המבטיחים בכדורגל הסרבי ולאחרונה היה מבוקש בסגנית האלופה, הכוכב האדום. הוא החל את הקריירה שלו ב-OFK בלגראד ב-2004 ומאז הספיק להיות מושאל למאצ'בה שאבץ ולפ.ק בז'אניה.

 

בתחילת החודש זכה להופעת בכורה בנבחרת הלאומית בהפסד לדרום קוריאה (2:1). שראנוב (1.88 מ') הופיע 27 פעמים אשתקד במדי OFK בלגראד, כשבמהלכם ספג 26 שערים וסיים עם קבוצתו במקום השביעי. כמו כן רשם שבע הופעות במדי הנבחרת הצעירה של סרביה.

בולייאט (25) תפס העונה מקום של קבע בהרכבה של קבוצת הפאר הקרואטית היידוק ספליט, כאשר שותף ב-24 משחקים של הקבוצה. הבלם, שמתנשא לגובה של 1.88 ס"מ, יכול לתפקד במידת הצורך גם כמגן ימני וכבש השנה במדי ספליט שלושה שערים. כמו כן, הופיע פעם אחת במדי הנבחרת של סלאבן ביליץ'.

 

בחלק ההתקפי יפעילו במועדון את מירב המאמצים כדי לנסות להביא את המלפפון הלוהט של הקיץ, וויאם עמאשה מעירוני קרית שמונה. כזכור, בעלי הצפוניים איזי שרצקי מתנגד לשחרורו של החלוץ, מה שעשוי להקשות על המעבר. בכל מקרה עמאשה יגיע רק אם בקרית שמונה יבקשו מספרים הגיוניים ולא סכומים שעשויים להגיע אף למילון יורו או יותר.

 

בינתיים נראה שהאוהדים בחיפה לא שבעים במיוחד בעקבות הזכייה באליפות. אחרי שמכירת המנויים החלה לפני כשלושה שבועות, הצליחו הירוקים למכור כבר מעל ל-2,000 מנויים לקראת העונה הקרובה ובחיפה מרוצים מאוד מהקצב. בשנה שעברה מכר המועדון מעל ל-6,000 מנויים כאשר המטרה היא להגיע לפחות למספר דומה, אם לא להגדיל אותו.