הפועל תל אביב: דרור קשטן ואלי טביב יפגשו בנוגע לשחקני רכש

מאמנם החדש של האדומים יחל בהכנות לעונה הבאה ויציג לבעלים את רשימת השחקנים. בין השמות: איציק עזוז, דלה איינוגבה ועומר דמארי

דרור קשטן, מאמן בני יהודה
דרור קשטן, מאמן בני יהודה | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

הפועל תל אביב תפתח מחר (ראשון) שבוע שמבטיח להיות עמוס לא פחות מקודמיו וכנראה שאפילו יותר. המאמן דרור קשטן שנחת בארץ ביום חמישי ואמר דברים קשים מאוד בנוגע למחאות על דרך חזרתו למועדון, יקיים פגישות עבודה ראשונות במתחם חודורוב וייחל רשמית בהליך בניית הקבוצה. "מחר אנו מתחילים את העבודה עם קשטן", אמר דורון אוסידון לאתר ערוץ הספורט, "תהיה פגישה עם אלי טביב. אני מתאר לעצמי שדרור יגיד לנו אילו שחקנים הוא רוצה להחתים מיידית ואנחנו נצא לעבוד".

כידוע, לקשטן כבר יש שחקן רכש אחד ביד - מחמוד עבאס, שחתם על חוזהו ביום חמישי ואליו עשויים להצטרף כמה נוספים וביניהם דלה איינוגבה, איציק עזוז, עומר דמארי ואחרים. בהמשך השבוע תתקיים גם פגישה עם הקשר שי אבוטבול. במקביל, צפויות התקדמויות גם בטור העוזבים. ערן זהבי ימריא בצהריים לאיטליה על מנת לעבור בדיקות רפואיות בפאלרמו כאשר עסקת העברתו צפויה להיסגר בקרוב.

 

ואם כבר מדברים על שחקנים שעדיין לא עברו סופית, איתי שכטר וגילי ורמוט ימשיכו להמתין לפשרה שאמורה להגיע מול אלי טביב ולשחרור לקייזרסלאוטרן שיבוא בעקבותיה. פגישה אחת בין הבעלים לסוכן רונן קצב כבר התקיימה בסוף השבוע ואחת נוספת אמורה להתרחש במהלך יום ראשון.

בהפועל ייאלצו גם להתמודד עם לא מעט עניינים משפטיים כגון הפנייה לבוררות של שכטר ו-ורמוט, התביעה של דדי בן דיין בסך 1.5 מיליון ש"ח ופנייתו של בן שהר לבקרת התקציבים על מנת לאלץ את הקבוצה להעביר תשלום דמי השאלה לאספניול. כל זאת כאשר באופק (28 ביוני) כבר מבצבץ הדיון המשפטי בין אלי טביב ומוני הראל שאמור להוות שלב ראשון בדרך לפתרון סכסוך הבעלות שמטיל צל כבד על הפועל כבר כמה וכמה חודשים.