טל בן חיים: "אנחנו בכושר טוב, אבל כולנו זוכרים מה קרה בפעם שעברה ששיחקנו כאן"

בלם הנבחרת מתכונן למשחק החשוב מול לטביה בשבת (19:30, ישיר בערוץ 10 ובנענע10), ונזכר בקמפיין שעבר: "ספגנו בדקה ה-90 ולא נרצה שזה יחזור על עצמו. לא הולך להיות קל"

בן חיים במדי הנבחרת מול גיאורגיה
בן חיים במדי הנבחרת מול גיאורגיה | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

לאורך השנים האחרונות לפני כל משחק של נבחרת ישראל התרגלנו לשמוע את השחקנים אומרים "זה המשחק הכי חשוב בהיסטוריה", או משהו אחר באותו סגנון. מחר (שבת) תעלה הנבחרת לעוד אחד כזה, הפעם מול לטביה בחוץ.

ניצחון של לואיס פרננדז ושחקניו יציב אותם בעמדה לא רעה בכלל לקראת המפגש עם יוון בארץ בעוד כשלושה חודשים. הפסד, לעומת זאת, יחסל כמעט בוודאות את החלום להשיג את הכרטיס לאליפות אירופה שתיערך בקיץ הבא בפולין ואוקראינה.

 

על הנייר ישראל פייבוריטית לנצח את המשחק בשבת, אבל במחנה הנבחרת זוכרים טוב טוב את ה-1:1 בריגה בקמפיין הקודם. "אנחנו זוכרים מה היה כאן בפעם שעברה ששיחקנו. ספגנו שער שוויון בדקה ה-90, ולא נרצה שזה יחזור על עצמו", אמר הבלם טל בן חיים לאתר ערוץ הספורט. "אנחנו נמצאים בכושר טוב ורוצים מאוד לנצח כדי לשמור על הסיכוי לעלות ליורו".

"המחנה באוסטריה השיג את המטרה שלו. אנחנו באים מוכנים מאוד למשחק הזה", הוסיף בן חיים. "אני בטוח שנוכל לשחק כאן היטב ולנצח. ברור לנו שכל תוצאה אחרת מלבד ניצחון תהיה אכזבה גדולה מבחינתנו. ננסה להכריע את המשחק כמה שיותר מהר, אבל אף אחד בנבחרת לא משלה את עצמו שהולך להיות קל".