מכבי חיפה פתחה במגעים עם השוער הסרבי בויאן שראנוב

הירוקים כבר החליטו כי ניר דוידוביץ' יישאר לעונה נוספת כשוער הראשון, אך מעוניינים בסרבי במחשבה לעתיד. שראנוב עשוי להגיע כבר העונה. ק"ש מסרבת לשחרר את עמאשה

ניר דוידוביץ'
ניר דוידוביץ' | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

מכבי חיפה פתחה במגעים עם השוער הסרבי, בויאן שראנוב, ושוקלת אפשרות לצרפו, זאת למרות ההחלטה כי ניר דוידוביץ' ימשיך לעונה נוספת בין הקורות. החיפוש אחר שוער אחר נעשה במסגרת מחשבה לעתיד הרחוק יותר, ככל הנראה לעונה הבאה, אולם שראנוב עשוי בכל זאת לנחות בחיפה כבר בעונה הקרובה.

הסקאוט אלון חרזי נסע לפני כשבוע לסרביה, כפי שפורסם באתר ערוץ הספורט, ובין היתר עקב גם אחרי השוער הסרבי. אם שראנוב יגיע כבר העונה יהיה זה מאבק על אפודת השוער הראשון, והסרבי עשוי כמובן לשבת על הספסל זמן רב. מסיבה זו שוקלים בחיפה בכובד ראש את הנושא, מאחר שאין כוונה לבזבז מקום של זר בסגל.

 

במכבי חיפה יאיצו את המגעים להבאת וויאם עמאשה, אולם בשלב זה עירוני קרית שמונה מסרבת לשחרר את החלוץ המצטיין שלה, והאלופה מקווה שתהיה התפתחות בעניין.

ליאור רפאלוב ייפגש עם יעקב שחר אחרי שישוב ממסע הנבחרת, אז כבר צפויה להיות בידי הקשר הצעה רשמית ממספר קבוצות בחו"ל. רפאלוב, למרות דברי הנשיא כי אין כל כוונה לשחררו, ינסה בכל זאת להגיע איתו לעמד השווה.