אלישע לוי: "אם נזכה בדאבל ניזכר כאחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה של מכבי חיפה"

מאמן מכבי חיפה לקראת גמר הגביע: "נכון שיש סיפוק מהאליפות אבל אי אפשר להגיע בתחושה של הקלה מול הפועל". דוידוביץ': "זכיתי בגביע האחרון ב-1998, זו תהיה עונה נהדרת אם נשלים דאבל". דבאלישווילי וחמד יפתחו בהתקפה

אלישע לוי ואלי גוטמן עם גביע המדינה
אלישע לוי ואלי גוטמן עם גביע המדינה | צילום: אתר ספורט 5

במהלך הלילה נתלו שלטים במתחם האימונים בכפר גלים עם התייחסות ישירה לגביע בשלט הגדול נכתב "2011 זאת השנה שלכם". בשלטים קטנים מתחת נכתב: "1998, 1995, 1992, 1991 ו-1962", השנים בהן זכתה מכבי חיפה בגביע המדינה. המסר הוא שגם השנה מבחינת האוהדים חיפה צריכה לזכות בגביע.

"דאבל לא קל לעשות", אמר מאמן האלופה אלישע לוי במסיבת העיתונאים ברמת גן לפני המפגש, "אם נזכה בדאבל אני בטוח שניזכר כאחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה של חיפה. מדובר במפגש בין שתי הקבוצות הטובות בישראל. כיאה למעמד אני מניח שתהיה אווירה יוצאת מהכלל ובטוח שיהיה משחק מעניין וטוב".

 

"למעט גולסה (מוצהב), כל השחקנים שלי כשירים. יהיה לנו סגל מלא ואני מקווה שנבוא עם מוכנות גבוהה בהתאם למעמד ושנוכל לזכות. די ברור שאחרי האליפות יש לנו תחושה של סיפוק. אבל אתה לא יכול להגיע לגמר הגביע מול קבוצה כמו הפועל כאשר אתה בה בתחושה של הקלה".

דוידוביץ': "אני זכיתי בגביע האחרון של חיפה ב-1998 וזה בהחלט יכולה להיות עונה נהדרת אם נשלים דאבל. לא נשכח שהפועל היא קבוצה מצויינת שתקשה עלינו. יש לי חוזה לעוד עונה אבל כרגע באמת העתיד לא מעניין אותי. המשחק הוא הכי חשוב מבחינתי ועד שלא נגמר לא מתעסקים בדברים אחרים".

 

מבחינת ההרכב שמסתמן יפתח אלישע לוי עם אותם 11 שהביאו את הניצחונות הגדולים בליגה ובחצי גמר הגביע, עם דבאלישווילי וחמד בחוד.

 

המשחק ביום רביעי יהיה המפגש הראשון אי פעם בין מכבי חיפה להפועל תל אביב בגמר הגביע. הירוקים ינסו להשלים דאבל ולסיים את העונה בהצלחה רבה, בעוד שחבורתו של אלי גוטמן תגיע בשביל מטרה אחת - לשמור על התואר שבו זכתה אשתקד.

 

מיד לאחר הגמר תחל חיפה את ההכנות לעונה הבאה כאשר בראש ובראשונה יכריז הבעלים יענקל'ה שחר על המאמן, שצפוי להיות אלישע לוי. בנוסף יתקבלו ההחלטות לגבי חמד ורפאלוב, שצפוי לעזוב. גם דבאלישווילי לא ישחק כנראה בחיפה בעונה הבאה. הירוקים יחתימו לעונה נוספת את גוסטבו מבוקולי, ויצרפו בלם זר.