אלישע לוי: "אם נתכונן טוב ביומיים האלה, ניקח את הגביע"

מאמן מכבי חיפה דירבן את חניכיו לקראת הגמר ברביעי מול הפועל ת"א: "13 שנים זה יותר מדי זמן, זה צריך להיות שלנו". מסתמן כי המאמן יישאר בעונה הבאה, כמו גם דוידוביץ'

אלישע לוי
אלישע לוי | צילום: אתר ספורט 5

אחרי שנרגעו מחגיגות האליפות ה-12, העיניים של אנשי מכבי חיפה נשואות כעת לעבר איצטדיון רמת גן, שם יפגשו מחרתיים (רביעי) את הפועל תל אביב בגמר גביע המדינה. לירוקים הזדמנות פז מבחינתם לזכות בדאבל ראשון אחרי 20 שנים, והדריכות במועדון בהתאם.

"אנחנו נכנסים לישורת האחרונה, בואו ניקח את הגביע. נתכונן כמו שצריך ביומיים הקרובים ונעשה את זה", כך אמר היום המאמן אלישע לוי לשחקניו באסיפה. שחקן בקבוצה הוסיף: "ניתן את הכל עבור הגביע, 13 שנים זה יותר מדי זמן בלי לזכות בו.זה צריך להיות הזמן שלנו".

 

אלישע צפוי להעניק קרדיט להרכב שהביא את כל ההצלחות בשבועות האחרונים, מה שאומר שתומר חמד ו-ולדימיר דבאלישווילי ימשיכו בצוותא בחוד, כאשר מאחוריהם ישחקו יניב קטן וליאור רפאלוב. עידן ורד ימשיך לחכות להזדמנות שלו מהספסל.

לאחר הגמר תחל חיפה לעבוד לקראת העונה הבאה, כאשר תחילה יחתימו את גוסטבו בוקולי על חוזה לעונה נוספת, וינסו למצות את המשא ומתן עם תומר חמד. במקביל, בודקת הקבוצה באמצעות הסקאוט אלון חרזי בלמים, קשרים וחלוצים זרים.

 

על פי המסתמן, אלישע לוי יאמן את מכבי חיפה גם בעונה הבאה. ההחלטה למעשה כבר התקבלה וההכרזה צפויה להיות לאחר הגמר, בלי קשר לתוצאת המשחק. ניר דוידוביץ' ימשיך בקבוצה גם בשנה הבאה. לוי מאמין בשוער ומבחינתו ימשיך ללבוש את חולצת ההרכב.