מלפפון בכורה: טל מעבי חתם לעונה במדי מכבי פתח תקוה

מגינה השמאלי בן ה-27 של מכבי נתניה עוזב את הקופסא לאחר ארבע שנים וצפוי להרוויח 80 אלף דולר לעונה. מעבי העדיף את הלוזונים על הצעה מפראלימני הקפריסאית

מעבי במדי מכבי נתניה
מעבי במדי מכבי נתניה | צילום: אתר ספורט 5

פרסום ראשון: טל מעבי חתם היום (ראשון) לעונה בשורות מכבי פתח תקוה באמצעות סוכנו גלעד קצב. המגן שבאוגוסט יחגוג 27 ויתר על הצעה מפראלימני הקפריסאית ועתיד להשתכר כ-80 אלף דולרים לעונה, ללא בונוסים ומענקים.

מעבי בילה את ארבע העונות האחרונות בקופסא אולם החליט בסופו של דבר לעבור, זאת למרות שעדיין לא ידוע מי ייאמן את הקבוצה של הלוזונים בעונה הבאה. כזכור, פרדי דוד בחר שלא להמשיך במועדון וההנהלה הצהירה מראש כי היא מחפשת מאמן לעונה אחת בלבד היות שב-2013 אמור ייטב לוזון להיכנס לתפקיד.

 

"אני רוצה להודות למכבי נתניה ולראובן עטר על תקופה נהדרת", אמר טל מעבי לאתר ערוץ הספורט. "אני מתחיל דף חדש במועדון עם מסורת בצמרת. המטרה שלי היא להוכיח את עצמי".

מעבי היה בורג מרכזי בהגנת נתניה העונה ופתח בהרכב 33 פעמים. הקבוצה של עטר הייתה אחת מהפתעות העונה יחד עם קריית שמונה והפועל עכו. נתניה סיימה במקום השישי והאחרון בפלייאוף העליון בליגת העל. לעומת זאת, מכבי פתח תקוה סיימה שביעית אחרי שלא הצליחה להיכנס לפלייאוף העליון.