''היה בום ענק ואז ראיתי את בני נופל. סיכוי קטן שיצילו את העין"

מחמוד זובידאת, אביו של אוהד בני סכנין שנפגע אתמול באורח קשה בדוחא: "יש אפשרות שיעקרו לו את העין כדי להציל את השנייה. איך זה קורה עם כל כך הרבה אנשי אבטחה? מישהו צריך לתת על זה את הדעת"

יציע אוהדי סכנין עם החזיז בתוכו
יציע אוהדי סכנין עם החזיז בתוכו | צילום: אתר ספורט 5

בני סכנין הבטיחה אמש עונה נוספת בליגת העל עם ניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים, אבל עם כל הכבוד לזה האירועים שהתרחשו לאחר מכן ביציעים בדוחא היו הרבה יותר משמעותיים. 12 בני אדם פונו אמש לבית החולים, כאשר אחד מהם נפגע באורח קשה בעינו והוא עלול לאבד את הראייה בעין אחת.

מחמוד זובידאת, אביו של האוהד (23) שנפגע ומאושפז כעת בבית החולים רמב"ם, דיבר היום (ראשון) לאתר ערוץ הספורט: "לצערי הרב המצב קשה מאוד. הרופאים מנסים למנוע את הדימום בעין ויעשו לו היום ניתוח בניסיון להציל את העין, אך הסיכוי לכך נמוך. הרופאים אמרו שאם לא תהיה ברירה יצטרכו לעקור לו את העין כדי להציל את השנייה. אני לא יודע מי הכניס את הרימון לשם, אבל לא יכול להיות שעם כח אבטחה כל כך גדול דבר כזה קורה".

 

"היה בום אחד גדול ביציע אחרי הגול, ואז ראיתי את הבן שלי נופל", הוסיף האב. "אני לא מבין איך הגיע מצב שדווקא ביציע שהוא הכי מרוחק מאוהדי בית"ר היה הפיצוץ הזה. מישהו צריך לתת על זה את הדעת ומישהו גם ייתן. לא יכול להיות מצב כזה עם כל כך הרבה כח אבטחה".

ראש העירייה מאזן גנאים הוסיף: "לצערי הרב הבחור כנראה יאבד את עינו. אני מאוד מקווה שהאירועים ילמדו כמו שצריך. אסור היה לזה להגיע למצב כזה".

 

גנאים התייחס גם להישארות בליגה: "זו היתה עונה קשה מאוד. אני שמח שנשארנו בליגה. אמרתי בעבר, אני לא נוטש ספינה בזמן טביעה ואני שמח שעם מאמץ גדול הצלחנו להישאר. נכין את הקבוצה כמו שצריך לעונה הבאה, נגייס כספים כדי שהמצב כפי שהיה העונה לא יחזור. חייבים לבנות קבוצה טובה. סכנין חייבת להיות בליגת העל".

 

שלומי דורה ימשיך בסכנין אחרי שהחליט לממש את האופציה לעונה נוספת וכבר בימים הקרובים הוא אמור לחתום על החוזה. אחמד סבע, סאשה סטויאנוביץ' ומהראן ראדי מועמדים להצטרף. שני הבולגרים, דניאל מיטב ואטנאס ברונוסוזוב, יעזבו. לגבי קוסטדין אזארוב, נסטיה צ'ה ויא יא פטי עוד אין החלטה.