מכבי חיפה פנתה להתאחדות: "רוצים שאבי לוזון יעניק לנו את האליפות"

מנכ"ל הקבוצה, איתמר צ'יזיק, שוחח עם מנכ"ל ההתאחדות וביקש כי היו"ר יהיה הנציג שיגיע למשחק בק"ש שעשוי להוות משחק ההכתרה של הירוקים. ההרכב מחצי הגמר צפוי להמשיך במלואו

אבי לוזון באצטדיון רמת גן
אבי לוזון באצטדיון רמת גן | צילום: אתר ספורט 5

מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק פנה היום (שישי) להתאחדות לכדורגל, שוחח עם המנכ"ל אורי שילה והבהיר לו כי מבחינת המועדון חשוב מאוד שיו"ר ההתאחדות יהיה הנציג שיגיע למשחק מול קרית שמונה ביום שני, שעשוי להכתיר אותה כאלופה לעונת 2010/11. כאמור, השיחה נעשתה לאור המתיחות בין הירוקים לארגון עקב ההעמדה לדין על קללות הקהל נגד אבי לוזון וההודעה כי לא יהיה נציג שיעניק את הצלחת במקרה של זכייה.

הירוקים מעוניינים לסיים את הפרשה במהירות האפשרית ומקווים לשיתוף פעולה מהצד השני. במידה שהמהלך ייכשל, גורם בחיפה מסר: "בסופו של דבר זו תהיה הבעיה שלהם. זה לא מה שיפגע בחגיגות".

 

בעניין המקצועי, אלישע לוי שוחח עם השחקנים ואמר: "היה לכם משחק מצוין ברמת גן. אני מאוד מרוצה מהמאמץ והרצון של כולם. אנו בדרך הנכונה ועכשיו צריך להתרכז במשחק ביום שני מול ק"ש ולעשות הכל בשביל לנצח ולהבטיח את האליפות. צריך לבוא מרוכזים ולדעת שזה עדיין לא נגמר". ההערכה היא שהמאמן ימשיך עם אותו ההרכב מחצי הגמר, אלא אם יראה עייפות אצל שחקן כזה או אחר, כאשר גולסה ועידן ורד יהיו הראשונים שיכנסו ל-11.

שחקן במועדון אמר לאתר ערוץ הספורט: "אין ספק שהגענו בכושר המתאים ביותר לרגעי ההכרעה, בניגוד לעונה שעברה. רוב השחקנים בריאים ואנחנו מחכים ליום שני. אנו רוצים לעשות את העבודה מול הקהל שלנו ובקרית אליעזר זה יהיה עונג אמיתי".

 

ברגע שחיפה תבטיח את האליפות יחלו במועדון את ההכנות לעונה הבאה, כאשר בראש ובראשונה אלישע לוי צפוי להמשיך בתפקידו. מבחינת הסגל, הירוקים ינסו להשאיר את תומר חמד וגוסטבו בוקולי שמסיימים חוזה. בקבוצה יעשו הכל בשביל להאריך את שהותו של החלוץ, שמבוקש בבלגיה. במועדון מעריכים שיאלצו להיפרד מליאור רפאלוב, שמחוזר על ידי מועדונים בצרפת, בלגיה וסקוטלנד. הקשר חתום עד 2012 אך חיפה לא תעמוד בדרכו במידה שתגיע הצעה טובה. 

 

בכל הנוגע לרכש, אלון חרזי יצא לסרביה בשביל לעקוב אחרי קשר וחלוץ שעשויים להצטרף בעונה הבאה. הירוקים, שרוצים לשוב לליגת האלופות, ינסו לחזק את הסגל גם בשחקנים מעבר לים במקרה שאכן האליפות תובטח.