לוי: "לנתניה יש התקפה מסוכנת, אסור לעשות טעויות"

מאמן מכבי חיפה לשחקניו, לקראת חצי גמר הגביע מול החבורה של ראובן עטר: "כבר נכווינו מהם בעבר". נציגים של בירשחוט הבלגית יגיעו לר"ג לעקוב אחרי תומר חמד. לוי לא מתכנן שינויים בהרכב

אלישע לוי
אלישע לוי | צילום: אתר ספורט 5

במחזור ליגה הקרוב, אחד לפני הסיום, מכבי חיפה ואלישע לוי יוכלו להבטיח את תואר האליפות אם ינצחו את עירוני קריית שמונה ביום שני, או שהפועל תל אביב תפסיד בשבת בדרבי. אבל רגע לפני האליפות, לירוקים יש מטרה נוספת. גביע המדינה. חיפה תתמודד הערב (רביעי) באיצטדיון רמת גן מול מכבי נתניה בחצי גמר הגביע. מבחינת הירוקים חלום הדאבל עדיין חי וקיים, אך גם אלישע לוי יודע שהמשימה תהיה קשה מאוד.

"אהבתי את המשחק הקבוצתי שלכם נגד מכבי תל אביב במחזור האחרון", אמר אלישע לוי לשחקניו. "זו הצורה בה נצטרך לשחק נגד מכבי נתניה. יש להם חלק התקפי מסוכן ומהיר, שנכווינו ממנו בעבר. נצטרך להיות מרוכזים. אסור לנו לעשות טעויות כי בגביע לפעמים אין זמן לתקן".

 

נציגים של קבוצת בירשחוט הבלגית יגיעו הערב לאיצטדיון ר"ג כדי לעקוב אחרי תומר חמד, שמחוזר עם על ידי מכלן, אנדרלכט וסטנדרד ליאז'.

חמד, שמסיים חוזה במכבי חיפה ויהפוך לשחקן חופשי, יחליט רק בתום העונה לאן יפנה. יש לציין כי החלוץ מחזיק גם בדרכון פולני.

 

אלישע לוי לא צפוי לעשות שינויים בהרכב. וה-11 שיפתחו יהיו זהים ל-11 שניצחו במשחקים האחרונים את הפועל תל אביב ומכבי תל אביב. אייל גולסה ועידן ורד יהיו האופציות הראשונות לחילוף. כ-15,000 אוהדים ירוקים ילוו היום את מכבי חיפה במשחק הגביע בר"ג.

 

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, אנדרי פיליאבסקי, אריק בנאדו, פיטר מסיללה; יא יא סיידו, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, יניב קטן; ולדימיר דבאלישווילי ותומר חמד.