במכבי חיפה משוכנעים: "למדנו את הלקח מהשנה שעברה"

האליפות כבר כמעט בכיס וברביעי ינסו הירוקים לעשות צעד נוסף לעבר הדאבל, כשיפגשו את נתניה בחצי גמר הגביע. שחקן: "אנחנו בטירוף עליהם. זה הזמן שלנו". ההרכב שניצח את הפועל ומכבי ת"א צפוי לפתוח גם הפעם

שחקני מכבי חיפה חוגגים ניצחון מול קרית שמונה
שחקני מכבי חיפה חוגגים ניצחון מול קרית שמונה | צילום: אורטל דהן, אתר ספורט 5

20 שנים חלפו מאז הפעם האחרונה שמכבי חיפה הצליחה לזכות בדאבל, והעונה לירוקים יש צ'אנס גדול מאוד לשבור את הבצורת הזו. אחרי שפתחו פער של 4 נקודות מהפועל תל אביב בפסגת הטבלה אפשר לומר כי האליפות כבר כמעט בכיס, ומחר (רביעי) ינסו שחקניו של אלישע לוי לעשות צעד נוסף לעבר זכיה בגביע המדינה כאשר יפגשו את מכבי נתניה (20:45).

בחיפה זוכרים טוב טוב את ההפסד לצהובים של ראובן עטר לפני כשבועיים וחצי שגרם להם לאבד את המקום הראשון לפני משחק העונה מול הפועל תל אביב, ורוצים לנקום בדרך לגמר. "אנחנו בטירוף על נתניה, הם לקחו מאיתנו מספיק נקודות העונה", אמר שחקן בקבוצה לאתר ערוץ הספורט.

 

"אנחנו מאוד רוצים את הדאבל ונעשה הכל כדי להעפיל לגמר. אנחנו יודעים שמדובר בקבוצה מצויינת, חשנו את זה על בשרנו אבל עכשיו זה הזמן שלנו".

"אנחנו מגיעים מוכנים למשחקים האלה ואנחנו לא ניתן לתקלות כמו שהיו אשתקד לקרות פעם נוספת".

 

אם לא יהיו הפתעות מיוחדות של הרגע האחרון, המאמן אלישע לוי ימשיך לתת קרדיט להרכב שניצח את הפועל ומכבי תל אביב בשבועות האחרונים, כאשר שחקנים כמו אייל גולסה ועידן ורד יחכו להזדמנות שלהם מהספסל.

 

על פי הערכות בחיפה, כ-15,000 אוהדים ירוקים צפויים לתמוך בהם באיצטדיון רמת גן.