אלישע לוי: "שבוע גורלי, הרגע הכי חשוב שלנו העונה"

מאמן מכבי חיפה דיבר עם שחקניו לקראת חצי גמר הגביע מול נתניה ומשחק הליגה נגד קרית שמונה: "תשמרו על עצמכם ביום העצמאות, לא לאכול או לבלות יותר מדי"

לוי באימון מכבי חיפה
לוי באימון מכבי חיפה | צילום: אתר ספורט 5

אחרי הניצחון על מכבי ת"א בליגה והצעד המשמעותי שעשו לעבר זכיה באליפות, ערכו שחקני מכבי חיפה אימון לקראת המשימה הקרובה ביותר: המשחק מול מכבי נתניה בחצי גמר גביע המדינה מחרתיים.

 

לפני פתיחת האימון היום, עמדו שחקני הקבוצה, המאמנים וראשי המועדון בצפירה לזכר הנופלים במערכות ישראל.  בחיפה ציינו כי מכבי חיפה איבדה במלחמת העצמאות שישה משחקניה הבוגרים.

המאמן אלישע לוי ביקש מהשחקנים להישאר בפוקוס לקראת שני המשחקים החשובים, מול נתניה בגביע וקרית שמונה ביום שני, משחק בו יכולה הקבוצה להבטיח את זכייתה באליפות. לוי אסף את שחקניו לשיחה, במהלכה אמר להם: "הניצחון על מכבי ת"א היה מאוד חשוב בשבילנו. אהבתי את הנחישות והלחימה שלכם, אבל שאף אחד לא יפתח בחגיגות כי עוד לא עשינו שום דבר. זה שבוע גורלי לנו בליגה ובגביע ובואו נעשה כל שביכולתנו כדי לעשות את זה. זה הרגע הכי חשוב שלנו העונה".

 

"אני מבקש שתשמרו על עצמכם ביום העצמאות - לא לאכול יותר מדי ולא לבלות יותר מדי. אנו מגיעים לשלבים הכי קריטיים ולא יהיה לנו זמן לתקן", סיכם לוי בבקשה לקראת החג.

ג'ון קולמה ערך אתמול בדיקת MRI בפציעתו במפשעה, אולם התוצאות לא הצביעו על ממצאים מדויקים. הקשר לא יהיה בסגל למשחק מול ק"ש, בה ישחק בעונה הבאה.

 

כל הכרטיסים למשחק ביום שני אזלו, כולל ליציעים 6 עד 8 ו-5 ב'. קרית אליעזר, מעריכים בקבוצה, יהיה מלא עד אפס מקום. בשל העובדה שהפועל ת"א תשחק בשבת, במידה והאדומים לא ינצחו עשויה חיפה לארגן בימת כבוד וחגיגות רשמיות לרגל הזכיה באליפות עד למשחקה, אם כי בקבוצה החליטו כי עד שהתואר לא יובטח ב-100 אחוזים לא יהיו חגיגות שכאלו.