בנאדו וקטן: "עוד לא עשינו שום דבר. זה שבוע קריטי"

שחקני מכבי חיפה ביקשו מחבריהם לא לחגוג אחרי ה-0:2 על מכבי ת"א, שסידר לקבוצה 4 נקודות יתרון על הפועל ת"א ואפשרות לאליפות במחזור הקרוב. שחקן: "הם מטריפים ומנהיגים אותנו על בסיס יומי"

קטן חוגג מול הפועל תל אביב
קטן חוגג מול הפועל תל אביב | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

אחרי הניצחון 0:2 על מכבי ת"א והתיקו של הפועל ת"א מול נתניה, פתחה מכבי חיפה פער של 4 נק' ויכולה להבטיח לעצמה את האליפות כבר במחזור הקרוב במשחק הבית מול קרית שמונה. למרות זאת, בקבוצה החליטו להוריד פרופיל, ואחרי דקות מעטות בהן חגגו השחקנים עם הקהל ביציע הם התבקשו להפסיק עם פרץ השמחה.

"עוד לא עשינו שום דבר. יש לנו שבוע קריטי, אז בואו נסיים את זה כמו שצריך", אמרו יניב קטן ואריק בנאדו לשאר השחקנים בחדר ההלבשה. שחקן בחיפה נתן פרספקטיבה אחרת למה שקורה בחדר ההלבשה של הקבוצה בתקופה האחרונה: "קטן ובנאדו מטריפים אותנו על בסיס יומי. הם עוברים שחקן שחקן, מתדרכים אותו, מלהיבים אותו והכל כדי שלא נהיה זחוחים ונבוא הכי מוכנים שאפשר גם בצד המנטלי. כך היה לפני הפועל ת"א וכך גם בשבוע האחרון".

 

שחקן אחר אמר לאתר ערוץ הספורט: "זה שבוע מאוד חשוב מבחינתנו - גם חצי גמר הגביע וגם ק"ש, משחק שיכול להבטיח אליפות. ברור שיש אפשרות שניקח דאבל, אבל כרגע צריך להתרכז אך ורק במשחק הקרוב".

בחיפה לא מתכננים את העונה הבאה עד שלא תובטח האליפות. גם המשא ומתן עם תומר חמד הוקפא לסוף העונה וקיימת אפשרות ריאלית כי החלוץ יעזוב. לגבי המאמן אלישע לוי אמרו בהנהלת הקבוצה: "אין חדש, עדיין לא מתעסקים בזה". עם זאת, אם אלישע לוי יזכה באליפות בסופו של דבר הוא צפוי להמשיך לעונה רביעית בקבוצה.

 

בקבוצה מסרבים לדבר על נושא חגיגות האליפות, והחליטו כי לא יכינו במה לפני המשחק מול ק"ש בקרית אליעזר. במידה של זכיה, תסתפק הקבוצה בחגיגות ספונטניות יחד עם צלחת האליפות, שאמורה להגיע למגרש עם נציג ההתאחדות לכדורגל.

 

גוסטבו בוקולי צפוי להמשיך בקבוצה בעונה הבאה. אריק בנאדו אמור לקבל החלטה בתוך שבוע האם ימשיך עוד עונה בקבוצה או שיפרוש מכדורגל. בחיפה מעריכים כי בנאדו ישחק עונה נוספת.