חמד: "מכבי חיפה לא צריכה עזרה מאף אחד"

חלוץ הירוקים לקראת המפגש עם מכבי ת"א בשבת: "מי שאומר שהם יפתחו רגליים לא מכבד אותם, יש להם את המטרות שלהם. העובדה שהכל תלוי בנו מרגיעה"

חמד מול הפועל פתח תקוה
חמד מול הפועל פתח תקוה | צילום: אורטל דהן, אתר ספורט 5

משחק העונה מאחורינו, ושלושה מחזורים לסיום העונה הפכה מכבי חיפה את הקערה וחזרה למקום הראשון בטבלה. אחרי הניצחון על הפועל ת"א, מגיעים הירוקים בשבת לבלומפילד למשחק מול מכבי ת"א, השלישית בטבלה, כשברקע דברים שיוצאים מהפועל ת"א המביעה חשש כי הצהובים יסייעו לחיפה במאבק האליפות מולם.

גוסטבו בוקולי יערוך היום בדיקת אולטרסאונד מכריעה, לאחריה תדע הקבוצה האם יהיה כשיר למכבי ת"א. היום הסתפק בוקולי באימון קל. אינסטיהאו סולליך סובל משברי מאמץ וסיים את העונה. תומר חמד זוכה להתעניינות מקבוצות בבלגיה, ביניהן מאנדרלכט, פ.צ ברוז' וסטנדרד ליאז', וכלל לא בטוח שיישאר במועדון. המו"מ בין חמד לחיפה על חוזה ארוך טווח חדש נעצר בשלב זה, והצדדים מתרכזים בסיום העונה. יש לזכור כי חמד יהפוך לשחקן חופשי בקיץ ואוחז בדרכון פולני שיכול להקל עליו מאוד במעבר לאירופה.

 

"כמו שכולם יודעים, מכבי חיפה לא צריכה עזרה מאף אחד. אנחנו קבוצה מספיק טובה והוכחנו העונה שהכל תלוי בנו ושאם אנו טובים גם ננצח", אמר היום חמד במסע"ת שקיימה חיפה, "מי שאומר שמכבי ת"א תפתח רגליים לא מכבד אותם. לא יפה להכניס דברים כאלה על מועדון גדול שהראה את יכולתו בעבר. אנו לא צריכים עזרה מאף אחד".

"אני חושב שלא משנה מה אנשי הפועל ת"א יגידו, מכבי ת"א זה מועדון מספיק גדול. אנו צריכים להתעלם ממה שקורה מסביב, להתעסק בהם מקצועית בלבד ולעשות הכל על המגרש כדי לנצח", אמר חמד, "הבנתי שנתניה תחסר כמה שחקנים מול הפועל ת"א, אבל אנחנו מתעסקים במשחקים שלנו כי הכל תלוי בנו ולא בהם. אנו חושבים רק על איך לנצח את המשחקים שנותרו עד לסיום העונה".

 

"כולם רואים שמכבי ת"א טובה ומשחקת כדורגל יפה ומשוחרר במשחקים האחרונים", אמר עוד חמד, "יש למכבי ת"א את המטרות שלה ותמיד מולנו הם באו כדי לנצח בגלל יריבות של שנים בין הקבוצות. יש 3 משחקים שאנו צריכים לעשות בהם את המקסימום ולהשיג כמה שיותר נק', כדי לא להסתמך על הניצחון מול הפועל ת"א. לא פשוט לשחק פעמיים ברציפות טוב כל כך אבל פה אתה נמדד. אם ננצח גם את מכבי ת"א נבוא במצב מצוין לשני מחזורי הסיום. העובדה שהכל תלוי בנו מרגיעה יותר".