במכבי חיפה יודעים: "אם לא נעשה את העבודה מול מכבי ת"א, הניצחון הזה לא שווה כלום"

ביום שאחרי ה-0:2 הגדול על הפועל ת"א והחזרה לפסגה, הירוקים מנסים לשמור על קור רוח. שחקן: "הפלייאוף העליון הרבה יותר קשה השנה". יניב קטן סחט מחמאות מחבריו: "היה מדהים לראות אותו"

אריק בנאדו ואייל משומר חוגגים
אריק בנאדו ואייל משומר חוגגים | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

אחרי הניצחון המרשים 0:2 על הפועל תל אביב, בקרית אליעזר שומרים על קור רוח. הנהלת מכבי חיפה קבעה שבעניין זהות המאמן לעונה הבאה תתקבל החלטה רק בסיום העונה הנוכחית וכי אין בכוונתה להתעסק בנושא. כל מה שחשוב כרגע הוא לתת שקט לכל המערכת כדי לנסות לזכות באליפות, הבהירו ראשי המועדון, כאשר גם הגביע נמצא בתווך.

אלישע לוי חגג את משחקו ה-100 בליגה כמאמן מכבי חיפה, ולמרות שעדיין אין החלטה לגבי המשך דרכו הוא זוכה בעקבות היכולת במשחק העונה להערכה גדולה מקיר לקיר - מצד השחקנים וגם מחבריו לצוות המקצועי ומצד מההנהלה. אין ספק שהניצחון גם מחזק את מעמדו לקראת העונה הבאה, אך כאמור החלטה תתקבל רק בתום העונה.

 

"הפלייאוף העליון השנה הרבה יותר קשה מבשנה שעברה ורואים את זה", אמר אחד השחקנים לאתר ערוץ הספורט. "כל משחק הוא מלחמת עולם, אף משחק לא יבוא לנו בקלות וככה אנחנו גם צריכים להתייחס לזה".

שחקן אחר אמר: "הניצחון על הפועל היה מאוד חשוב. באנו כמו גברים, עשינו את העבודה וסתמנו הרבה פיות, אבל צריך להיות ברור לכל השחקנים שאם לא נעשה את העבודה מול מכבי ת"א יכול להיות שכל הניצחון היפה הזה לא היה שווה כלום מבחינתנו".

 

מי שסחט המון מחמאות על תפקודו היה הקפטן יניב קטן, עליו אמרו חבריו: "היה מדהים לראות אותו, הוא פשוט חזר לימיו הגדולים והוכיח שהוא עדיין אחד השחקנים הטובים שהיו לנו בארץ בשנים האחרונות. לא רק בגלל היכולת, אלא גם בגלל שבמאני טיים לקח על עצמו את הקבוצה יחד עם רפאלוב והביא אותה לשיאים חדשים".

 

לגבי ההכנות לעונה הבאה, בשלב זה בחיפה לא יגבירו את הקצב ויחכו לראות מה קורה במחזורים הקרובים, אבל מסתמן שגם אנדריי פיליאבסקי וגם סיידו יא יא יישארו בעונה הבאה. גוסטבו בוקולי סובל ממתיחה חזקה בירך וככל הנראה לא יוכל ליטול חלק במשחק מול מכבי ת"א בשבת. מי שאמור להחליפו יהיה כנראה אייל גולסה.