אלישע לוי לשחקניו: "חייבים להישמר מהמתפרצות שלהם, אני סומך עליכם"

מאמן מכבי חיפה והקבוצה ערכו הכנות אחרונות למשחק העונה (21:00): "הקהל מאחוריכם, אל תאכזבו אותו". המאמן בחר שלא לפרסם את ההרכב עד לשעת המשחק

אלישע לוי מחייך
אלישע לוי מחייך | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

מכבי חיפה מוכנה למשחק העונה מול הפועל תל אביב הערב בקרית אליעזר. הקבוצה, שאיבדה במחזור שעבר את המקום הראשון בטבלה לאדומים, השלימה את הכנותיה באסיפה טקטית שקיימה בשעות הצהריים.

המאמן אלישע לוי החליט שלא לפרסם את ההרכב שיפתח במשחק, ויעשה זאת רק בסמוך לשריקת הפתיחה של מאיר לוי. לוי עדיין מתלבט בין מערך עם חלוץ אחד או שניים, כשבמקרה ויחליט לפתוח עם חלוץ אחד עדיין לא ברור האם יעדיף את תומר חמד או את ולדימיר דבלאשווילי. במערך של חלוץ אחד יעבה לוי את הקישור האחורי עם גוסטבו בוקולי וסיידו יא יא. יניב קטן אמור לפתוח בהרכב.

 

לוי הקרין היום לשחקניו קטעים ממשחקיה של הפועל והזהירם: "אתם חייבים להישמר מההתקפות המתפרצות שלהם. תהיו מרוכזים ואל תטעו כדי שהם לא ייצאו למתפרצות האלו". "אני סומך עליכם", הוסיף לוי לחניכיו, "הקהל שלנו מאחוריכם, אל תאכזבו אותו הערב".

 

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אנדריי פילאבסקי, אריק בנאדו, פיטר מסיללה, גוסטבו בוקולי, יא יא סיידו, עידן ורד, יניב קטן, ליאור רפאלוב, תומר חמד (ולדימיר דבלאשווילי).