אלישע לוי: "בבית אנחנו צריכים להיות אלה שדוחפים"

מאמן מכבי חיפה תרגל הרכב התקפי במיוחד לקראת משחק העונה מול הפועל ת"א במוצ"ש. שחקן בקבוצה: "לא חושבים על דבר מלבד ניצחון"

לוי באימון מכבי חיפה
לוי באימון מכבי חיפה | צילום: אתר ספורט 5

במכבי חיפה דיברו כמעט לאורך כל העונה על הטראומה שחוו בדקה ה-90 של עונת 2009/20101. אם הירוקים לא רוצים לאבד את האליפות גם השנה, הם יהיו חייבים לנצח בשבת את הפועל תל אביב בקרית אליעזר (21:00).

הפסד רביעי ברציפות מול האדומים של אלי גוטמן, וזכרונות מן העבר הלא רחוק יחלו לצוף. ניצחון של הדאבליסטית בכרמל יפתח פער של 4 נקודות בפסגה כאשר יישארו רק 9 בקופה וקשה לראות איך הבחורים של אלישע לוי יוצאים מהבור הזה. לכן, הקרב בשבת הוא ממש על עונה שלמה וככה שחקני סגנית האלופה גם מתייחסים אליו.

 

באימון היום (חמישי) תירגל אלישע לוי הרכב סופר התקפי, שכלל את עידן ורד, ליאור רפאלוב, יניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי ותומר חמד בחלק הקדמי. למרות זאת, ספק גדול אם זה אכן יהיה ההרכב שיפתח מול הפועל תל אביב כאשר גם גוסטבו בוקולי נמצא חזק בתמונה. אם בוקולי יפתח, מי שיחכה על הספסל יהיה דבאלישווילי.

מאמן חיפה כינס את שחקניו ואמר להם: "זה משחק חשוב מאוד עבורנו. כולם צריכים להגיע בפוקוס הגדול ביותר. בבית שלנו מול הקהל אנחנו צריכים להיות אלה שדוחפים קדימה. שחקו בסבלנות ואל תאבדו אותה לרגע".

 

שחקן בקבוצה הוסיף לאתר ערוץ הספורט: "אנחנו לא חושבים על שום דבר חוץ מניצחון בשבת. אנחנו רוצים להוכיח שאנחנו ראויים לאליפות, למרות המשחק הקשה ואולי דווקא בגלל שאנו משחקים מול הפועל".

400 מאבטחים ושוטרים יהיו אחראים על הסדר באצטדיון בקרית אליעזר, שיהיה מלא עד אפס מקום.