שחקן במכבי חיפה: "צריך להביט במראה כל בוקר ולומר: 'בשבת מנצחים את הפועל'"

האדומים שוב במקום הראשון? במכבי חיפה לא מתרגשים ומתכוונים להחזיר את הסדר לכנו במשחק העונה בשבת. שחקן: "אי אפשר להפסיד להם שלוש פעמים בעונה ולזכות באליפות". יניב קטן חזק בתמונת ההרכב

שחקני מכבי חיפה חוגגים ניצחון מול קרית שמונה
שחקני מכבי חיפה חוגגים ניצחון מול קרית שמונה | צילום: אורטל דהן, אתר ספורט 5

רגע האמת מתקרב. אחרי שהפסידה העונה להפועל תל אביב 1:4 ו-0:2 ואיבדה במחזור האחרון את פיסגת הטבלה, מכבי חיפה מרוכזת במשחק העונה שעשוי להתברר כגורלי ביותר עבורה. שחקני חיפה לא התרשמו מהניצחון של הפועל ת"א 1:2 על בני יהודה אמש ומכך שהאדומים יגיעו למשחק הקריטי בקרית אליעזר ביום שבת מהמקום הראשון.

"האמת היא שהמצב עכשיו  פשוט מאוד", אמר שחקן בקבוצה לאתר ערוץ הספורט, "ידענו שכדי לקחת אליפות נצטרך לנצח את הפועל ת"א ועכשיו אנו צריכים לעשות את זה. אנחנו מאמינים בעצמנו כקבוצה ויודעים שאפשר לעשות את זה. אולי גם הגיע הזמן שנעשה את זה".

 

שחקן אחר בחיפה אמר: "צריך לקום כל בוקר, להסתכל במראה ולהגיד 'אנחנו מנצחים בשבת את הפועל'. אנו צריכים להוכיח שהאליפות הזו מגיעה לנו בזכות, וכדי שזה יהיה כך אי אפשר להפסיד להפועל ת"א שלוש פעמים בעונה. אם לא נצליח לנצח יכול להיות שהאליפות לא מגיעה לנו".

מבחינה מקצועית, נראה כי הקפטן הוותיק יניב קטן נמצא חזק מאוד בתמונת ההרכב. המאמן אלישע לוי מתכוון לפתוח עם מערך התקפי שיכלול שני חלוצים, ככל הנראה תומר חמד ושלומי אזולאי. עם זאת, קיימת אפשרות שלוי יפתח עם חלוץ בודד, במידה וקטן יפתח בסופו של דבר.

 

כל הכרטיסים שהוקצו לאוהדי חיפה למשחק אזלו. משטרת חיפה הוציאה אזהרה חמורה לאוהדי הפועל ת"א, לפיה אוהדים האדומים שיקנו כרטיסים ליציע 5 ב' לא יורשו להיכנס למגרש. לאוהדי הפועל הוקצו יציעים 6 עד 8. האצטדיון צפוי להיות מלא עד אפס מקום.