ניצן שירזי לשחקניו: "אני בטוח שתתנו הכל ותנצחו"

מאמן הפועל חיפה ניסה להחדיר אמונה בחניכיו לקראת הדרבי מול מכבי חיפה ברבע גמר הגביע ברביעי: "אין שחקן שלא חולם להיות בחצי הגמר ברמת גן"

שירזי מתראיין בסיום משחק
שירזי מתראיין בסיום משחק | צילום: אתר ספורט 5

את הפלייאוף העליון הפועל חיפה החמיצה ברגע האחרון. מה יכול הפיצוי המושלם? ניצחון על מכבי חיפה ברבע גמר גביע המדינה, כמובן. האדומים יארחו מחר (רביעי) את הדרבי בקרית אליעזר, בתקווה להפתיע ולתפוס מקום של כבוד באיצטדיון רמת גן.

"זו צריכה להיות פסגה מקצועית לכל אחד מכם", אמר מאמן הפועל חיפה ניצן שירזי לשחקניו, באסיפה הקצרה שקיים על הדשא בסיום האימון, "אתם חייבים לשאוף לנצח את מכבי חיפה. נכון שזו קבוצה יותר טובה, אבל תאמינו לי - אין שחקן שלא רוצה להגיע לחצי הגמר ברמת גן מול 30-40 אלף איש".

 

"אני בטוח שכולכם תתנו את הכל מחר ותנצחו את המשחק הזה. תאמינו שאתם יכולים", הוסיף שירזי, שכהרגלו לא תרגל את ההרכב שיפתח מחר מול המוליכה. עם זאת, נראה כי רוב ההרכב שפתח ב-2:3 על הפועל פתח תקוה במחזור האחרון של העונה הסדירה ימשיך לקבל קרדיט.

בהפועל חיפה מקווים לראות את הקהל האדום דוחף לתצוגה טובה מול היריבה העירונית, כאשר הציפייה היא שהיציעים יהיו כמעט מלאים. כ-6,000 כרטיסים כבר נמכרו, כאשר ההערכה היא שלפחות 10,000 איש יהיו מחר בקרית אליעזר.

 

הרכב משוער: קאלה דרשלר, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, יוסי דורה (רן אבוקרט), אושרי רואש, חנן ממן, אסי בלדוט, אמיר אבו ניל, עדן בן בסט.