ליאור רפאלוב נפגע באימון, בספק לגביע ולנתניה

קשר מכבי חיפה לא סובל משבר כפי שחששו בתחילה. פילאבסקי יחליף את בנאדו בהגנה ברבע הגמר, קולמה וגולסה יקבלו מנוחה לקראת הפלייאוף העליון. ולדימיר דבלאשווילי יפתח

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | צילום: אורטל דהן, אתר ספורט 5

מכה למכבי חיפה ערב הדרבי מול הפועל חיפה ברבע גמר גביע המדינה: ליאור רפאלוב ספג מכה חזקה במהלך האימון שקיימה היום (שלישי) קבוצה, התלונן על כאבים עזים ונלקח מיד לבית החולים. בחיפה חששו בתחילה כי מדובר בשבר, אולם לבסוף נשללה האפשרות לאחר שרפאלוב עבר צילום בבית החולים רמב"ם.

 

רפאלוב ינוח היום ומחר יקבל זריקה במקום הפציעה. רק לפני פתיחת המשחק מול הפועל חיפה יחליטו אנשי הצוות המקצועי האם הוא יכול לשחק, כשהחשש הוא מפגיעה שתימנע את השתתפותו במשחק הפלייאוף העליון הראשון, בשבת מול מכבי נתניה.

מהדרבי מחר בגביע ייעדר גם אריק בנאדו הוותיק. הבלם סובל ממתיחות ברגלו, ובהתייעצות עם המאמן אלישע לוי הוחלט כי יקבל מנוחה, זאת על מנת שיהיה כשיר למפגש עם נתניה. אנדריי פיליאבסקי, שלא שיחק ביום ראשון מול נתניה, יחזור מחר להרכב לצידו של שי מימון. פיטר מסיללה יפתח בעמדת המגן השמאלי.

 

שינוי נוסף שמסתמן בהרכב חיפה הוא חזרתו של ולדימיר דבלאשווילי להרכב על חשבונו של שלומי אזולאי. במידה ורפאלוב לא ישחק, עשוי יניב קטן לקבל את מקומו ב-11, כשלוי עשוי גם לפתוח בסופו של דבר עם אזולאי או מוחמד גאדיר. אייל גולסה וג'ון קולמה יקבלו מנוחה במשחק מחר.