מכבי חיפה: פיטר מסיללה צפוי לשוב להרכב מול מכבי נתניה

המגן הדרום אפריקאי יחזור לשחק לראשונה מזה שלושה חודשים. הבלם האוקראיני אנדריי פילאבסקי לא צפוי לשחק בעקבות מתיחה בשריר, מימון יעלה במקומו

מסיללה נגד שני שחקני עכו
מסיללה נגד שני שחקני עכו | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

בלם מכבי חיפה אנדריי פיליאבסקי ככל הנראה לא יפתח מול מכבי נתניה ביום ראשון במשחק שיינעל את העונה הסדירה בליגת העל. הבלם האוקראיני לא התאמן גם היום (שישי) וההנחה היא שבקבוצה ירצו להוריד ממנו עומסים בעקבות המתיחה בשריר הירך האחורי. שי מימון יפתח במקומו לצד אריק בנאדו. גם האחרון עדיין לא החלים ממתיחה אך הוא אמור לפתוח ועשוי לנוח ברבע גמר הגביע מול הפועל חיפה.

ככל הנראה אלישע לוי מתכנין שינויים נוספים ב-11 כאשר המגן פיטר מסיללה תורגל בהרכב במקום טאלב טוואחה ועשוי לפתוח לראשונה אחרי למעלה משלושה חודשים. גם יניב קטן תורגל במקום שלומי אזולאי אך נראה שהקפטן הוותיק יפתח על הספסל. אזולאי ותומר חמד יפתחו בחוד. גם הקשר עידן ורד תורגל במקום מוחמד גאדיר.

 

אלישע לוי לשחקנים: "חייבים לשמור על רמה גבוהה באימונים ועל קצב גבוה זה מה שנותן לנו את הניצחונות בליגה. צפוי לנו משחק קשה אך אנחנו נעבור אותו". המטרה של מכבי חיפה במשחק היא כמובן לנצח כדי לשמור על פער של שלוש נקודות אחרי הקיזוז וזאת מתוך הנחה שהפועל תל אביב לא תתקשה מול הפועל רמת גן.

 

בחיפה מקווים שלמרות שהמשחק נערך לפני החג כ-1500 אוהדים ילוו את הקבוצה לנתניה.