מכבי חיפה: אריק בנאדו, אנדריי פילאבסקי ושי מימון פצועים ובספק למכבי נתניה

סגנית האלופה נקלעה למצוקה בהגנה כששלושת הבלמים נפצעו. ייתכן כי סרי פאלח, בלם קבוצת הנוער, יפתח במשחק ביום ראשון בקופסא. גולסה חזר לאימונים, אך לא ישחק מול נתניה

אנדריי פילאבסקי במדי מכבי חיפה, אריק בנאדו מאחוריו
אנדריי פילאבסקי במדי מכבי חיפה, אריק בנאדו מאחוריו | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

רק אתמול אמר קפטן מכבי חיפה, יניב קטן, כי הקבוצה מגיעה לפלייאוף במצב אופטימלי ללא שחקנים פצועים. ובכן, משחק אחד לפני הפלייאוף, והירוקים בבעיה רצינית. היום (חמישי), שלושה ימים לפני המשחק מול מכבי נתניה, ובאימון בכפר גלים לא נמצא בלם אחד לרפואה על כר הדשא.

אריק בנאדו, שנטש אתמול את האימון, סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. גם אנדריי פילאבסקי סובל ממתיחה דומה. לעומתם, שי מימון נפגע אתמול בקרסול והיום הסתפק באימון בחדר הכושר. שלושתם בספק ליום ראשון, ובחיפה מחפשים פתרונות.

מי שעשוי לערוך הופעה ראשונה בהרכב, אם לפחות שניים מהבלמים לא יחלימו, הוא בלם קבוצת הנוער סרי פלאח, שהרשים במדי הנבחרת הצעירה בטורניר באוסטריה בחודש שעבר ואף עורר עניין אצל פאלרמו האיטלקית וגנט הבלגית, שנמצאות בקשר רציף עם סוכנו דודו דהאן.

יש לציין כי לקבוצת הנוער של חיפה מצפה משחק חשוב מול המוליכה מכבי תל אביב בשבת, אולם במועדון לא ייקחו סיכונים וככל הנראה לא ישתפו את פלאח. "בקצב הזה עוד נעלה עם דבאלשווילי בעמדת הבלם", צחקו היום בקבוצה.

יתר השחקנים התאמנו היום באופן מלא, כולל אייל גולסה ששב אתמול לאימונים מלאים. הקשר לא יהיה בסגל מול נתניה, אך ישוב כבר למשחק הראשון של הפלייאוף אחרי שהחלים מהפציעה בברכו.