יעקב שחר: "נושא המאמן לעונה הבאה כלל לא נמצא על הפרק"

נשיא מכבי חיפה לא מתעסק בעונה הבאה: "הספקולציות מגוחכות, אנחנו מתמקדים במטרות שלנו". גורם במועדון לקראת ק"ש: "אם נעשה את העבודה שלנו, זה לא משנה מה הפועל ת"א תעשה". תומר חמד: "בארץ אשחק רק במכבי חיפה"

יעקב שחר
יעקב שחר | צילום: שרון בוקוב

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, החליט לשים סוף לבורסת השמות שעלתה ב-24 השעות ואמר לאתר ערוץ הספורט: "נושא המאמן לא נמצא כלל על הפרק. אני מגחך לאור הספקולציות שנעשות בתקשורת. יש לנו מטרות ואנחנו מתמקדים כרגע אך ורק במטרות האלה. לא בשום דבר אחר. אנחנו לא רוצים להפריע לעצמנו במה שאנחנו רוצים להשיג".

בחיפה לא דנים כרגע בנושא המאמן בעונה הבאה. בקבוצה רוצים כמה שיותר שקט לקראת המשחק מול קרית שמונה מחר ובכלל לפני היישורת האחרונה. הירוקים גם לא מתרגשים יותר מדי מההפסד של הפועל ת"א, וגורם במועדון אמר: "אם אנחנו נעשה את העבודה שלנו, אז לא משנה מה הפועל ת"א עושה או לא. האוהדים בהחלט מריחים שאנחנו יכולים לברוח לפער של 7 נק' והאיצטדיון צפוי להיות מלא. האווירה אמורה להיות מחשמלת".

 

עידן ורד, שעד לפני יומיים לא היה כלל בתמונת הסגל בגלל פציעה בשריר הירך האחורי, יתלבש מחר ועשוי לפתוח על חשבונו של מוחמד גאדיר. תומר חמד ושלומי אזולאי צפויים לפתוח בחוד, ליאור רפאלוב וגדיר, או ורד כאמור, באגפים. גם ולדימיר דבאלשווילי, הסובל מכאבי גב, בספק גדול. רק בסמוך למשחק תתקבל החלטה לגביו.

 

הקפטן יניב קטן יחזור לשבת על הספסל, ועשוי להשתלב במהלך המשחק. "יניב בכושר טוב", אמרו בקבוצה, "הוא מתאמן חזק בשבועות האחרונים ויוסיף לקבוצה ביישורת האחרונה".

"הולך להיות משחק לא קל מול קרית שמונה", אמר תומר חמד, "המטרה היתה לקחת את כל הנקודות עד לפלייאוף, עשינו את זה מול עכו ועכשיו צריך לעשות את זה מולם. הם הבטיחו את המקום שלהם, אבל הם לא יבואו רגועים. קרית שמונה מאוד חזקה, יש לה עונה מצוינת. אנחנו יודעים שזה המאני טיים וצריך לבוא הכי מוכנים, יש לנו סגל מצוין ואם שחקנים חסרים אז יש מי שמחליף איתם. השנה אנחנו לומדים מהטעויות".

 

על עצמו אמר החלוץ: "לפני ינואר, גם כשהיו דיבורים מסביב, אמרתי שאני לא הולך לשום מקום. חיכיתי להזדמנות שלי וכשקיבלתי אותה הוכחתי שמגיע לי להיות במכבי חיפה. עכשיו אני מנסה להמשיך להוכיח את עצמי כל שבת. במשחקים חשובים כשאתה נותן גול ניצחון זה נותן לך ביטחון אישי ועוזר לקבוצה. כל עוד אני ממשיך לעשות את זה, זה נותן ביטחון ואני מקווה להמשיך בזה עד סוף העונה".

 

ומה בנוגע לעונה הבאה? "על החוזה שלי שואלים אותי הרבה", אמר חמד, "אני לא רוצה להיכנס לזה כי יש לי אנשים שמתעסקים בזה. אני אוכיח את עצמי על המגרש ואוכיח שהמקום שלי במכבי חיפה. בארץ אשחק רק במכבי חיפה".

 

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, אנדריי פילאבסקי, אריק בנאדו, טאלב טוואטחה; יא יא סיידו, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, מוחמד גדיר (עידן ורד); תומר חמד, שלומי אזולאי (ולדימיר דבאלשווילי).