יעקב שחר חוגג שבעים: "מעניין איך חיי היו נראים ללא מכבי חיפה"

הבעלים הירוק חוגג יום הולדת ומסביר: "אני לא מסתכל על הגיל. מסמנים וי ועוברים למטרה הבאה". הקבוצה ממשיכה בהכנות לק"ש בשני, ורד ייחסר, רפאלוב ומשומר יחזרו להרכב

יעקב שחר
יעקב שחר | צילום: אתר ספורט 5

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, חוגג היום את יום הולדתו ה-70. "מעניין איך חיי היו נראים בלי מכבי חיפה", אמר שחר לאתר ערוץ הספורט, "זה אמנם חלק קטן מהעסקים שלי אבל לאורך השנים לקח ממני הרבה זמן, זמן איכות".

"אני לא אחד שמסתכל על הגיל. מסמנים וי וממשיכים לרוץ קדימה למטרות נוספות", הוסיף שחר. הבעלים, שרכש את המועדון בעונת 1992-1993, זכה עימה בשבע אליפויות, שלושה גביעי מדינה ושתי הופעות בליגת האלופות. כמו כן העפילו שחר וחיפה בתקופה זו לשמינית גמר גביע אופ"א.

 

בינתיים, שחר אינו מדבר על פרישה מניהול הקבוצה, ונראה כי ימשיך עם הירוקים עוד מספר שנים. בנו הבכור, אור, הוא מי שאמור להחליפו בבוא הזמן.

 

 

הבוקר תחדש חיפה את הכנותיה למשחק מול קרית שמונה ביום שני. עידן ורד ככל הנראה לא יוכל לשחק מאחר והוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ואינו מתאמן. הבוקר מקווים בקבוצה כי ולדימיר דבלאשווילי יוכל לחזור לאימונים מלאים, לאחר שנטש את האימון האחרון בגלל כאבי גב.

 

חיפה תחסר במשחק את אייל גולסה ועלי עותמאן שנותחו ופיטר מסיללה, שחזר לאימונים מלאים, אך יחזור לסגל רק בשבוע הבא מול מכבי נתניה. מי שיחזרו להרכב יהיו אייל משומר וליאור רפאלוב המוצהבים. יניב קטן יחזור לסגל אחרי חודש וחצי.