לוי: "בפלייאוף העליון כל הקבוצות יאבדו נקודות"

מאמן מכבי חיפה מאמין שגם השנה האליפות תוכרע רק בפוטו-פיניש: "אף אחת לא מתכוונת לוותר". על מכת הפציעות: "אנו מתמודדים עם זה יפה. כל שחקן נותן 200 אחוז". מסיללה יחזור לסגל לקראת נתניה

לוי באימון מכבי חיפה
לוי באימון מכבי חיפה | צילום: אתר ספורט 5

המירוץ לעבר המקום הראשון בסיום העונה הסדירה קרוב להיות מוכרע לטובת מכבי חיפה. שני מחזורים לסיום הירוקים מוליכים את הטבלה בפער של 4 נקודות על פני הפועל תל אביב. המשמעות: יתרון ביתיות במשחק העונה של הפלייאוף העליון.

"אף אחת לא מתכוונת לוותר על המירוץ", אמר היום (שלישי) אלישע לוי בסיום האימון, "הגענו לשלב הסופי וברור שזה יילך עד הסוף. יש לנו עוד שני משחקים בליגה הרגילה ואנחנו בתקופה מאוד טובה. אנחנו מחויבים, משחקים טוב וצוברים נקודות. מאוד מקווה שזה יימשך".

 

"ודאי שעכשיו צריך את כל הקהל, אבל עכשיו גם לא צריך לקרוא לו", הוסיף המאמן. "ראינו איך הקהל הגיע לגרין ודחף בצורה בלתי רגילה ואני מניח שזה יקרה עד הסוף".

אלישע לוי התייחס גם למכת הפציעות שמסרבת לתת מנוח העונה לחיפה. "פציעות זה חלק מהמשחק, כדורגל זה משחק מאוד אגרסיבי עם הרבה מגע. זה קורה אצלנו ובכל קבוצה, גם בהפועל. יש פציעות שהם מזל רע כמו אצל גולסה, או אצל עותמאן שממש בדקה ה-90 מעד בגלל המגרש וקרע את המיניסקוס. אלה דברים שאי אפשר לצפות. אנחנו מתמודדים עם זה כמו שצריך, כל שחקן בריא נותן מעצמו 200 אחוז וצריך להעריך את זה".

 

"אין משחקים קלים ונגד קרית שמונה יהיה מאוד מאוד קשה", ניתח המאמן את המפגש ביום שני הבא עם החבורה של רן בן שמעון. "בפלייאוף העליון כל הקבוצות לדעתי יאבדו נקודות. צריך להיערך לכל משחק לחוד. מכבי חיפה ממשיכה במדיניות שלה להסתמך על השחקנים שלה ולהתסכל תמיד לטווח ארוך. אני חושב שגם בנוגע למעמד שלי לא צריך לדאוג ולעבור לשאלה הבאה".

 

פיטר מסיללה יחזור לסגל מול מכבי נתניה במחזור ה-30 לפני הפלייאוף וגם עשוי לקבל דקות. גולסה לא התאמן היום, כאשר ולדימיר דבאלישווילי חזר לאימונים. טאלב טוואטחה שלא מרגיש טוב זכה למנוחה.