אימון בכורה לשלומי דורה בבני סכנין: "אני רעב"

המאמן החדש העביר אימון ראשון והודה שהתגעגע: "ישבתי בבית על קוצים, כבר רציתי לחזור". על הקבוצה: "ראיתי במשחק האחרון שלה אפאתיות שלא ראיתי כבר מזמן בכדורגל". חברי ההנהלה לשחקנים: "הספינה שוקעת, רק אתם יכולים לעצור את הדליפה"

שלומי דורה, מאמן הפועל רמת גן
שלומי דורה, מאמן הפועל רמת גן | צילום: אתר ספורט 5

עידן חדש, עוד אחד, נפתח היום (שלישי) בסכנין. שלומי דורה, שסיכם הלילה את תנאיו כמחליפו של סלובודאן דראפיץ' המתפטר, העביר את האימון הראשון שלו כמאמן הטרי. בשבת כבר מחכה לו קרב חשוב ראשון מול אשקלון באיצטדיון דוחא.

"ראיתי במשחק האחרון של סכנין אפאתיות שלא ראיתי הרבה מאוד זמן בכדורגל", אמר דורה לאתר ערוץ הספורט, "כל השחקנים שיחקו באפתיות מול הפועל חיפה, כולל שלושת המחליפים. ברור שככה זה לא יכול להימשך".

 

"אני מאמין שביכולת שלי ושל השחקנים להישאר בליגה. אם לא הייתי מאמין לא הייתי בא. אני רעב, ישבתי בבית על קוצים חצי שנה ורציתי מאוד לחזור לאמן. זו הזדמנות טובה בשבילי ואני מקווה להצליח כאן יחד עם כולם. סכנין זה מועדון עם מסורת. נשתדל לעשות הכל כדי להישאר".

 

הנהלת בני סכנין כינסה את השחקנים לפני האימון, יחד עם שלומי דורה, לשיחת מוטיבציה לקראת הישורת האחרונה של הליגה. "אתם צריכים לקבל החלטה אם אתם רומצים להשאיר את הקבוצה בליגה או לא", אמר להם הדובר וחבר ההנהלה, מונדר חלאילה, "הספינה שלנו דולפת ואתם השחקנים, יחד עם המאמן החדש שנבחר פה אחד על ידי ההנהלה, יכולים לעצור את הדליפה".

"נמאס לנו להיפרד מאנשים יקרים למערכת בגלל שאתם לא מביאים את עצמכם למגרש", הוסיף חלאילה, "קחו את עצמכם בידיים ובואו נצא לדרך חדשה. אנחנו מאמינים בכם ויודעים שאתם יכולים להשאיר את הקבוצה בליגה. אתם תיזכרו לטובה או לרעה כמי שהשאירו את הקבוצה או הורידו אותה. גם מי שבנה את חומת סין זכור לטובה, למרות שהוא מזמן כבר לא בחיים".

 

כאמור, אחרי התפטרותו של סלובודאן דראפיץ', בתום רצף של 6 משחקים ללא ניצחון ואחרי תבוסה 4:1 להפועל חיפה ביום ראשון, שלומי דורה סיכם את תנאיו עד לסיום העונה. לזכותו עומדת אופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת, בליגת העל או בליגה הלאומית.

 

הקשר קוסטדין אזארוב שבר את ידו. הבולגרי ישחק כנראה בכל זאת מול הפועל אשקלון, אולם צפוי לעשות זאת עם סד מיוחד. סכנין במקום הלפני אחרון עם 21 נקודות, 2 פחות מהאשקלונים, מה שהופך את הקרב הזה לקריטי במאבק נגד הירידה. דורה ינסה לייצב את ההתקפה של סכנין, שכבשה העונה רק 17 שערים. לשם השוואה, לחלוץ הפועל תל אביב טוטו תמוז יש לבדו 17 שערים עד כה.

 

ראש עיריית סכנין, מאזן גנאים, יזמין בימים הקרובים את כל הקבוצה לארוחת גיבוש בביתו במטרה לצאת לדרך חדשה. הנתק בין גנאים לבין היו"ר המתפטר, חסן אבו סאלח, נמשך.