מכבי חיפה: עידן ורד מתח שריר ובספק לקרית שמונה

מכת הפציעות אצל מוליכת הטבלה נמשכת. החשש: אם הקשר יחזור מהר מדי הוא עשוי לסיים את העונה. אייל משומר האריך את חוזהו בקבוצה ב-4 שנים נוספות

מול הפועל באר שבע
מול הפועל באר שבע | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

אייל משומר האריך הבוקר (שני) את חוזהו במכבי חיפה ב-4 שנים נוספות. "אין מאושר ממני להמשיך במועדון הזה", אמר המגן הימני, שישוב להרכב במשחק הבא מול קרית שמונה, "מכבי חיפה היא בית עבורי".

בחדשות הפחות טובות, מסדר הפצועים של הירוקים הולך ומתארך. לרשימת הנעדרים בקבוצה של אלישע לוי הצטרף הבוקר עידן ורד, שמתח את שריר הירך האחורי ולא התאמן. ורד נמצא בספק גדול לקרית שמונה ובשלב זה הצטווה לנוח לחלוטין.

 

"מניסיון שהיה לנו במקרה של ולדימיר דבלאשווילי, כשניסינו להחזיר אותו מהר מדי לשחק, לא כדאי להתעסק עם פציעה כזו. כשעשינו את זה הוא קרע את השריר ולא שיחק חודש נוסף", אמרו בקבוצה. החשש של הירוקים הוא כמובן מכך שורד עלול לסיים את העונה במקרה דומה.

רשימת הפצועים מלבד ורד כוללת את קטן, דבלאשווילי, פיטר מסיללה החוזר משיקום, אייל גולסה שעבר ניתוח ארתרוסקופיה ועלי עותמאן שסיים אתמול את העונה, "פתחנו בית חולים שדה", אמרו היום בקבוצה, וציינו כי בשנה האחרונה כמעט כל אחד משחקני הסגל היה פצוע לתקופה ארוכה ומרביתם אף נותחו, כשהיחידים שלא חוו זאת הם אריק בנאדו, אנדריי פילאבסקי ותומר חמד.

 

ג'ון קולמה חזר היום לאימונים אחרי שהתאושש מפציעתו בברך, ומתחרה עם סיידו יא יא על מקום בהרכב. דבלאשווילי לא התאמן גם היום והמשיך לקבל טיפולים בגבו, אולם בקבוצה טוענים כי יהיה כשיר עד שני הבא. לאור פציעתו של ורד עשוי שלומי אזולאי להמשיך ולקבל קרדיט ב-11, כשגם מוחמד גאדיר בתמונה.

 

יניב קטן יחזור לסגל אחרי חודש וחצי וצפוי להיות משותף ולקבל דקות כמחליף. מי שישובו להרכב יהיו משומר וליאור רפאלוב המוצהבים.