שלומי דורה וברוך ממן מועמדים להחליף את דראפיץ' בסכנין

ההנהלה תתכנס ותחליט הערב לגבי המאמן, שסירב להתפטר אחרי ה-4:1 המשפיל להפועל חיפה. ראש העיר, מאזן גנאים: "אין לחימה, אין הקרבה ואין כדורגל. חטפנו רביעייה מקבוצה שגמרה את העונה"

מאמן בני סכנין ושחקן העבר
מאמן בני סכנין ושחקן העבר | צילום: אתר ספורט 5

הבלאגן בבני סכנין חוגג. הקבוצה, המתפקדת ללא יושב ראש לאחר התפטרותו של חסן אבו סלאח, הושפלה אתמול מול הפועל חיפה (1:4) והערב תחליט האם לזעזע שוב את המערכת כשעל הפרק פיטורי המאמן, סלובודאן דראפיץ'.

במידה שאכן יוחלט להיפרד מהמאמן, ישנם מספר תרחישים: האחד הוא שעבאס סוואן, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, ידריך את הקבוצה עד סוף העונה; השני הוא החתמת שלומי דורה או ברוך ממן במקומו. בהנהלה, שכאמור מקבלת החלטות ללא יו"ר בפועל, קיימים מתנגדים רבים להמשך העסקתו של דראפיץ', אולם קיים גם שיקול כלכלי בנוגע לפיטוריו.

 

"הקבוצה הזאת לא מאוזנת, היא לא נבנתה נכון", אמר מאזן גנאים, ראש עיריית סכנין שעזב אתמול את האיצטדיון בדקה ה-60, אמר היום לאתר ערוץ הספורט, "יש כאן שחקנים שאינם מספיק טובים וזה נראה לא טוב. אני התביישתי במה שראיתי אתמול ולכן עזבתי".

"חטפנו רביעייה מקבוצה שסיימה את העונה", הוסיף גנאים הכעוס, "אין לנו רוח לחימה, אין הקרבה ואין כדורגל. העונה הזו, לצערי, היא עונה רעה מאוד. לא התערבתי בתחילת העונה ואני לא מתכוון להתערב עכשיו. מי שבישל את הדייסה, שיאכל אותה. בסוף השנה נשב עם ההנהלה ונבקש הסברים למה שהיה".

 

"אני לא החתמתי את המאמן, ולכן אני לא אהיה זה שיפטר אותו", הבהיר גנאים, "שבהנהלה יחליטו מה לעשות ואני אגבה אותם. אני לא מתכוון להתערב. לא יכול להיות שאכנס עכשיו ואוכל את מה שהם בישלו. היו טעויות קשות בבחירת שחקנים ומאמנים. נכון שעדיין יש סיכוי להינצל, אבל אני החלטתי שלא להתערב עד סוף העונה".