עידן ורד: "יש לנו שבעה גמרים עד סוף העונה"

קשר מכבי חיפה: "הפלייאוף מתחיל כבר מול קרית שמונה". עלי עותמן סובב את ברכו ב-0:2 מול עכו וייבדק. דבאלישווילי צפוי לשחק נגד ק"ש. שביעות רצון מפילאבסקי: "הוא בינגו"

שחקני חיפה חוגגים
שחקני חיפה חוגגים | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

במכבי חיפה היו מרוצים מאוד מהניצחון אמש 0:2 על הפועל עכו, אבל שם יודעים, בעיקר לאור מה שאירע אשתקד, כי זה עוד רחוק מלהיות גמור. "הוכחנו אמש אופי, יש לנו קבוצה של גברים. למרות חסרון של לא מעט שחקנים אלו שעלו נתנו את הכל", אמר עידן ורד לאתר הרשמי. "מבחינתנו הפלייאוף מתחיל כבר מול קרית שמונה. יש לנו שבעה גמרים עד סוף העונה. אנחנו צריכים מול ק"ש אצטדיון מלא, עם הקהל הזה הכל אפשרי".

 

בחיפה יבדקו בימים הקרובים את עלי עותמן, ג'ון קולמה ו-ולדימיר דבאלישווילי שהוחלפו אמש בעקבות פציעות שונות. המגן סובב את הברך ובמועדון חוששים כי ייעדר תקופה ארוכה. החלוץ לעומת זאת צפוי להיות כשיר לקרית שמונה, כאשר את מקומו של קולמה אמור לתפוס סיידו יא יא. אייל משומר וליאור רפאלוב שריצו אתמול עונש השעייה צפויים לחזור להרכב כאשר יניב קטן צפוי להיכלל בסגל.

בחיפה ציינו לטובה את שלומי אזולאי שבישל וכבש, אבל את מירב המחמאות קיבל אנדרי פילאבסקי שהביא שקט להגנה בתקופה האחרונה יחד עם אריק בנאדו. "הוא אפילו יותר טכני ומהיר מטשיירה. אין ספק שזה בינגו. שחקן מהליגה השניה באוקראינה מתגלה ככישרון גדול", אמר גורם במועדון.

 

הנהלת המועדון עדיין לא ישבה לגבי זהות המאמן והשחקנים לקראת העונה הבאה וההחלטה אמורה להתקבל עד סוף חודש אפריל. מי שאמור לחתום לעונה נוספת הוא גוסטבו בוקולי, שהיה אחד המצטיינים בניצחון על עכו. במועדון רוצים לשמור את הקשר גם בשל תפקודו מחוץ למגרש.