שחקן במכבי ת"א: "אצל נמני לפחות היתה לנו הגנה"

מוטי איוניר נחת בקנדה לפגישה עם הבעלים גולדהאר, השחקנים ממורמרים. "יש כאלה שגמרו את הקריירה במכבי וכדאי לומר להם מהר", אמר אחד ואחר הוסיף: "הכל פה הפוך". ביקורת על שטראובר, כעס על פאביצ'ביץ'

מוטי איוניר על ספסל מכבי תל אביב
מוטי איוניר על ספסל מכבי תל אביב | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

מצב חירום במכבי תל אביב אחרי ההפסד 2:0 לבני יהודה, השלישי ברציפות של הצהובים (9:0 בשערים). המאמן מוטי איוניר נחת בקנדה לפגישה עם הבעלים מיטש גולדהאר.

 

איוניר והבוס ידונו בעתיד הסגל בעונה הבאה - העוזבים (מדוניאנין, רנגלוב, פאביצ'ביץ' וקולאוטי) והמועמדים (רואש וגורש), כאשר בהזדמנות זו עשוי המאמן אף לחתום על חוזהו לעונה הבאה, שכבר סוכם עם גולדהאר בשבועות החולפים.

שחקנים במכבי תל אביב ממורמרים מאוד מהמצב, ואחד מהם אמר לאתר ערוץ הספורט: "זה עוד יהיה הרבה יותר גרוע לפני שזה יהיה יותר טוב. שחקנים מפחדים, משחקים בלי שיטה ונראה שהכל הולך לנו הפוך. אנחנו חייבים לנסות ולחזור לכדורגל הפשוט, אבל זה לא מצליח".

 

"צריך לעשות כאן חריש עמוק", התייחס שחקן נוסף לעתיד המועדון, "יש פה שחקנים שגמרו את הקריירה במכבי. אולי צריך להסביר להם את זה כבר עכשיו". שחקן אחר ביקר את מוטי איוניר וערך השוואה לא מחמיאה בינו לבין קודמו בתפקיד: "אצל אבי נמני לפחות היתה לנו הגנה שעבדה כמו שצריך ומיעטנו לספוג, עכשיו גם החלק הזה של הקבוצה מתפרק טוטאלית עם 9 שערים ב-3 משחקים".

במכבי שוקלים לנסות לשתף יותר שחקנים צעירים במחזורים הקרובים ולהחזיר לעניינים את שרן ייני, דור מלול ואחרים, על חשבון שחקנים יקרים ומנוסים יותר. בקרית שלום מבינים היום שגם המקום השלישי נמצא בסכנה ממשית וקיים סיכוי שמכבי לא תהיה באירפה בעונה הבאה - כאשר אז יהיה מדובר בכישלון גדול הרבה יותר.

 

הבלם סאבו פאביצ'ביץ' עלול לעמוד לוועדת משמעת פנימית ובמכבי קיים כעס גדול מאוד כלפיו בעקבות האדום שספג אמש. ביקורת קשה גם נגד לירן שטראובר, שחזר לשער והיה אשם בשער השני של בני יהודה. עד תחילת השבוע הבא אמורה להתקבל במכבי החלטה רשמית בנוגע לשוער הפועל עכו דודו גורש, שצפוי לקבל חוזה ל-3 שנים אצל הצהובים, וגם לגבי אושרי רואש בו מעוניין מוטי איוניר. כל אלה יוחלטו כאמור רק אחרי הפגישה של המאמן עם גולדהאר.

 

במכבי תל אביב עלו גם שמותיהם של שוער בני יהודה דלה איינוגבה וחלוץ הכתומים פדרו גלבאן, אולם בשלב זה הצהובים מכחישים בתוקף כי השניים מועמדים לקבוצה לעונה הבאה.