בן חיים: "הופתעתי כשלואיס קרא לי, יש סיכוי טוב לעלייה"

החלוץ הצעיר, שכבש את שער הניצחון מול גיאורגיה: "הבישול של רפאלוב היה מדהים, שמח שככה נגמר המשחק". אלמוג כהן: "פרננדס הביא אווירה טובה מאוד לנבחרת". רמי גרשון: "שמח אם הצלחתי להרשים"

בן חיים חוגג שער בכורה בנבחרת מול גיאורגיה
בן חיים חוגג שער בכורה בנבחרת מול גיאורגיה | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

"פרננדס אמר לי 'לך ותעשה מה שאתה יודע ואל תפחד מאף אחד'. נורא הופתעתי כשהוא קרא לי בדקה ה-50, במיוחד שיוסי, גילי ובן היו על הספסל. נורא התרגשתי ואני שמח שככה נגמר המשחק", סיפר טל בן חיים (החלוץ), שכבש בבכורה שלו בנבחרת את ה-0:1 החשוב על גיאורגיה במסגרת מוקדמות יורו 2012.

"ליאור (רפאלוב) עשה פשוט בישול מדהים, הוא הסתובב ועשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב", סיפר שחקנה הצעיר של מכבי פתח תקוה. "כל שחקן שעם הכדור אני צועק לו למסור לי. בהתחלה המחשבה שלי הייתה לבעוט לרחוק ואז המגן רץ אליי בספרינט וידעתי שרוב הסיכויים שככה הכדור יפגע בו. אז בעטתי לקרוב".

 

כשנשאל על סיכויי הנבחרת לעלות ליורו, אמר בן חיים: "אני חושב שיש סיכויים טובים, אבל המצב בכלל לא פשוט. צריך לתת טיפה יותר קרדיט לנבחרת. עמדנו במשימה שהצבנו לעצמנו שזה לקחת 6 נקודות משני משחקים ואני שמח".

"אני חושב שכל הביקורות דווקא איחדו אותנו", הוסיף אלמוג כהן, "הן גרמו לנו להראות לכולם מה אנחנו שווים. אנחנו לא עוסקים בלסתום פיות, אלא רק מצפים מהקהל שיבוא ויתמוך. כולם ראו היום נבחרת ישראל לוחמת. אני רוצה להודות לכל הקהל שהגיע, הרגשתי את האווירה ומגיע לכולם שאפו".

"באתי בכושר טוב", הוסיף קשר נירנברג, "המאמן החליט שאני לא מתאים למשחק מול לטביה, וקיבלתי את זה בהבנה למרות שהתבאסתי. עבדתי קשה ואתמול קיבלתי את הצ'אנס. צריך לזכור שנבחרת זאת לא קבוצה, יש סגל של 22 שחקנים וכל אחד יכול לשחק ביום נתון".

"פרננדס הביא אווירה טובה מאוד לנבחרת", פירגן כהן למנג'ר שלו, "ולמרות שלא פתחתי נגד לטביה, נהניתי להיות בנבחרת. כולם צוחקים, כולם ביחד, יש כאן שמחת חיים. עכשיו אנחנו במצב הרבה יותר טוב ואני מרגיש שהנבחרת מתלכדת. אולי אין לנו את הנבחרת הכי כשרונית, אבל יש לנו נבחרת מאוחדת שכולם עובדים אחד בשביל השני. ראיתי את כולם קופצים אחרי השער, גם את איציק כהן ודודו ביטון שישבו ביציע. ככה זה צריך להיות".

 

"הייתה אווירה טובה כל השבוע, אנחנו מאוד מגובשים", סיפר רמי גרשון, שפתח בעמדת המגן השמאלי. "השחקנים נותנים את הנשמה בשביל כל הצוות ואני שמח שעמדנו במשימה שלנו. זה משפיע עלינו שלא מפרגנים ואנחנו רוצים להוכיח לכולם. תמיד הייתה ביקורת על הנבחרת. אני מקווה שלא ירימו גבה שאני בנבחרת, ואם הצלחתי להרשים אני מאוד שמח".